#6

5K 186 4
                                    

-shume faleminderit Ivan-dhe iu hodha ne qaf fuke i falur nje perqafim.
-asgje kotele- tha dhe me perqafoi.
U ndjeva e sigurt ne ato momente. E ndjeja qe ai nuk kishte qellim qe te me bente keq.

Cfare do i thosha mamit? Ajo do me pyeste ku dhe une smund ti thosha qe me kishin rrembyer. Formiva numrin dhe po prisja te pergjigjej.

-alo ? - u degjua zeri i mamas, nje ze i dobet dhe i mbytyr na te qarat.
-ckemi ma .
-emiliii ku jee ?
-ma si je , si eshte altea ?
-shum mir jemi, po me thuaj ku je ?
Ajo vetem qante , e dija qe ishte shqetesuar shume.
-ma, nuk mund te te tregoj por jam shume mir mos ki merak. Me ka marr malli shume per ju- i thash.
-ishim shume ne merak bije.. kthehu ne shtepi tani mos bej lojera te tilla.
-me fal ma , por duhet te shkoj.
-pse bije, pse na i ben kete ?-filloi te qante me shume.

Nuk mund te vazhdoja te flisja sepse lotet filluan te rridhnin. E mbylla telefonin dhe rrash ne toke duke qare.

-kotele te lutem mos qaj, - u degjua zeri i Ivanit qe erdhi drejt meje dhe me ktheu fytyren drejt tij.

Nuk i ktheva pergjigje.
-s'mund ti shoh keta syt me lot - tha dhe filloi te me fshinte lotet. Dora e tij me beri te ndihesha me mire.
-hajde ngrihu tani eshte koha per te ngrene darke.

U ngrita dhe shkuam te guzhina.
-Cfare deshiron te hash zonjushe ?
-se kam problem cfare te duash- thash me gjysem zeri.
-okej, une sdi te gatuaj keshtu qe pse mos te porosisim pica. Keshtu shikojme dhe ndonje film.
-ne rregull.

Picat erdhen dhe vendosem te shikonim filmin Midnight Sun.
Po shikoja Ivanin sa i perqendruar ishte dhe sa i bukur ne te njejten kohe. Mbase ishte e gabuar qe une ndjeja per kete cun, por ai po me futej ne zemer cdo dite e me shume.

Trupi i tij muskuloz dhe i gjate te benin per vete seriozisht. Filmin thuajse se pash fare se e kisha mendjen vetem per te pare ate.

-mbaroi- tha Ivan.
-sa film i bukur - thash.
-po me te verte, do ma tregosh pjesen qe te pelqeu me shume- tha duke qeshur lehtesisht. E kishte vene re qe thuajse se kisha pare fare dhe e kisha pasur vemendjen gjithe kohen te ai.

-po shkoj te shtrihem- thash dhe u ngrita.
-ne rregull, dhoma ime eshte krah tendes per cfare gjeje qe deshiron mund te vish te ma kerkosh.

Ika, vesha rrobat e gjumit dhe u shtriva. Po mendoja per mamin dhe motren dhe filluan te me rridhnin lotet. Ashtu me lote ne sy me zuri gjumi.

Te lutem mosss... mos me vrisni , me thoni cfare doni prej meje. Me lini te qetee. U zgjova nga gjumi dhe kuptova qe ishte vetem nje makth. Isha berr qull ne djers dhe shkova mora nje peshqir per tu fshir.

Ivani me erdhi ne mendje, doja te shkoja te ai, kisha frik. Dola na dhoma dhe shkova te dhoma e vetme ngjitur qe ai me tha se ishte e tija. E dija qe ai ishte ne gjume keshtu qe nuk trokita.

Hyra brenda dhe shkova drejt tija. Ai po flinte. Dukej kaq i bukur ndersa flinte dhe po rrija duke e veshtruar.

Mbas disa minutash ai me ndjeu dhe hapi syt.

-kotele gjithcka mire ? Perse ke ardhur ketu ?

  Dhe nje tjeter dhe eshte mjaftueshem per tani. Mund te postoj perseri sot ku i dihet 😂.
Vote and coment 💕.
Love u

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now