#9

4.6K 151 0
                                    

Shkova ne dhome dhe vesha rrobat e gjumit. Kisha shume vap dhe keshtu i vesha te shkurtra. U shtriva ne krevat dhe mbylla syte per te fjetur.

Degjova deren qe te hapej. Ishte nate dhe u frikesova pak. Nuk reagova por bera sikur s'kisha ndjere gje dhe po i mbaja syte mbyllur.

Dikush erdhi dhe u shtri ne krevatin tim por degjova zerin e Ivanit qe renkoi nga dhimbja. Ai moren doren e time dhe e coi te gjoksi i tij.

Hapa syte dhe e pash ate ne fytyr.

-kotele te zgjova ?
-cfare po ben ketu ? A je mire?
-ti me the qe nqse do kisha dhimbje te te therrisja, por nuk desha te veproja ashtu dhe erdha vete ketu.
- qe dmth ti ke dhimbje?
-pak
- a do qe te marre ndonje qetesues qe ta pish ?
-jo, je ti ketu. Je qetesuesi me i mire per mua.

E pash ne sy dhe mbeshteta koken time te gjoksi i tij dhe doren e vura me tutje plages qe mos ta lendoja.

Ai e vendosi doren e tij mbi timen dhe me puthi lehtesisht koken.

Ndihesha si ne parajse. Dashuria ime per kete njeri sa vjen dhe shtohet.

-naten kotele.
-naten e mire Ivan.

~~~pas 3 ditesh~~~

Plaga e Ivanit u plotesua plotesisht dhe s'kishte me asnje dhimbje.

Ishte koha qe ai ti rikthehej punes, por te them te drejten nuk doja. S'doja qe ai te lendohej perseri.

-koteleee mund te vish pak ketu tani- u degjua Ivan qe nga zyra e tij.
U nisa per atje.
-cfare ka ndodhur ?
-un dhe banda ime duhet te ikim ne nje mbledhje qe bejne bandat e mafias.
-edhe kur kthehesh?
-neser me shume mundesi.
-ne rregull.
-do te flasim serish para se te nisemi.
-okee

Shkova drejt guzhines per te ngrene dreken. Une dhe Ana po beheshim shoqe te mira. Ishte nje njeri shume i kuptuseshem dhe mund ti besoje cdo gje.

Ana ishte nje goc afersisht 25 vjece po per shkak te ekonomis kishte filluar te punonte ketu. Kishte mbaruar shkollen dhe s'kishte gjetur asnje pune ne lidhje me ate per cfare kishte studiuar.

Ajo ishte shume e lezetshme ne fytyr. Kishte floke ngjyr bjond dhe sy jeshil.
Ndoshta prej ekonomise kishte mesuar te gatuante dhe aq mire. O zot e qan gatimin.

Shkova u ula per te ngrene dhe e thirra Anen te vinte te hante me mua.

-jo emili, une jam ne orar pune. Kam nje ore te caktuar per te ngrene buke.
-ne djall shkoft ora, por eja te ulesh me mua.
-ne rregull.
-ana te te pyes dicka. Sa kohe ke pa i takuar prinderit. Me duket sikur te ka marr shume malli per ta.
Asaj i dolen ca lote.
-Qe kur kam nisur pune ketu, nuk i kam takuar. Po me ka marre malli shume per ta sepse kane sakrifikuar shume per mua.
-Sa ke qe punon ketu ?
- 1 vit e gjys po thuajse
-dhe as nuk i ke takuar 1 her te vetme qe kur ke nis pune. Por pse?
-nuk ja kam kerkuar asnjher shefit kete dhe ai gjithmone eshte i zene dhe nuk sillet shume i qete dhe i mire sic sillet me ty. Ndoshta sepse mafia nuk eshte gje e lehte.

-te pakten me thuaj qe flet ne telefon.
-po flas i marr te pakten 3 her ne jave dhe gjithmone me pergjigjet vllai im i vogel.
-an merri ne telefon tani dhe thuaju qe do te takoheni sot ne pasdite.
-por si ? Shefi s'do me lejoj.
-do i them une, mos e vrit mendjen. Thjesht merri dhe dote shkojme bashke.
-faleminderit emili - dhe me perqafoi.
-s'ka problem An.

Je imja  ( I Perfunduar)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant