Mora tabakan dhe u drejtova per te dhoma e tij. Hapa deren dhe pashe qe ishte zgjuar.
-si ndihesh? - e pyeta e shqetsuar
-shum mirr - u perpoq te me genjente por ai kishte dhimbje.
-zere se te besova... tani do hash dreken.E lash tabakan mbi komodin, mora nje karrige dhe u ula prane tij. Mora tasin e supes dhe i zgjata lugen per te ngrene.
-kotele nuk jam aq keq sa mos te ha vete, mund ta lesh. S'jam i paafte sado qe jam vrar pak.
-mir pra si te duash. Me fal qe te bezdisa. Te befte mire. - dhe u ngrita e merzitur. Ivan me pa qe ndoshta u lendova dhe me tha:-kotele mos u merzit. Nuk e kisha ne kuptim qe te merzisja.
Thjesht dola na dhoma e tij dhe shkova te imja. U hodha ne krevat dhe perqafova jastekun tim fort.-Pse ndikohem kaq shume nga fjalet tij. Perse? Dhe nje pike loti doli nga syte e mi.
Pas disa minutash dikush trokiti ne dere dhe bera sikur po flija.
-kotele a je e merzitur? Me fal nuk desha.
Cfare po bente ai ketu. Doktori i kish thene qe te mos levizste. Por meqense bera sikur po flija ne fillim nuk fola dhe vazhdoja ti mbaja syt mbyllur.Ai u afrua afer meje dhe u ul te krevati.
-sa e bukur je kur fle zonjush- tha dhe me vendosi doren e bute ne fytyren time duke me cuar disa floke pas veshit. Me puthi ballin dhe u largua.Nuk e shikoja dot ne ate gjendjee.
Hapa syt dhe ora ishte 17:43 minuta. Mesa duket me kishte zene gjumi.
U zgjova bera nje dush dhe u vesha.E dija qe ai do ishte merzitur vetem ne dhome keshtu qe mora play stationin dhe shkova te dhoma e tij.
Trokita dhe hapa deren.
-si ndihesh?
-tani qe te pash ty shume me mir- tha dhe buzeqeshi.
-e dija qe do ishe merzitur duke mos bere asgje dhe mendova te luanim.
-faleminderit qe mendon per mua- tha Ivan qetesisht.Shkova u ula ne krevat dhe pasi mbaruam lojen i thash qe po shkoja ti beja darken.
Darka gati dhe u ngjita per te dhoma e tij i cova tabakan para dhe e lash te hante vetem dhe po shkoja poshte te haja darken per vete.
-nuk do me ushqesh ?
-ti je mire per te ngrene vete dhe po shkoj te ha darke per vete- dhe u largova pa e par ne sy. Ndoshta si ka prit mire keto fjal por sesht faji im. Plus me vinte te qaja kur e shikoja ashtu.Ora kishte shkuar 22:30 dhe mora fasho dhe petadin per ta nderruar Ivanin.
U ngjita lart per te dhoma e tij dhe hapa deren. Shkova drejt dollapit per te marre nje bluze qe te nderrohej.
Shkova te ai dhe i mora tabakan dhe fillova ti hiqja bluzen.
-cfare po ben kotele?
-do te te nderroj fashot dhe mos me thuaj qe e ben vete dhe kete.
Ishte e pamundur tja nderroja ne kembe keshtu qe hipa mbi krevat.Plaga qe kishte ne bark ishte shume keq. Une e dija qe do me rridhte ndonje pike lot sepse jam tip shum i ndjeshem. Dhe per fat te keq sa mbarova se fashuari plagen rrodhi nje pik lot dhe rra mbi barkun e tij.
E ndjeu dhe me kapi fytyren duke e drejtuar drejt tij..
-pse po qan ti , pa me thuaj?
-asgje, kur pash plagen mendova se eshte shum keq dhe e dija qe te dhimbte...
u ngrit lart dhe me tha
-nuk me dhemb derisa ti je ketu.Mora bluzen dhe u afrova qe t'ia vishja. Fytyrat tona ishin shum afer dhe per zotin nuk u rezistoja dot me atyre buzeve keshtu qe i bashkova buzet e tij me te mijat.
Edhe ai me puthi sigurisht. Ishte nje puthje e leht por per mua ishte gjeja me e bukur ne ato momente.
U zprabsa duke e pare ne sy.
-me fal, nuk e di cfare pata- thash duke larguar shikimin prej tij.Ai nuk tha asgje dhe une vazhdova ti vishja bluzen. U afrova qe ta shtrija dhe ti rregulloja jastiqet. Pasi mbarova ai me puthii. Ishte nje puthje me e zjarrte se e para por po me pelqente.
Djali qe pelqeja po me puthte cfare mund te doja me shume ne ato momente.
Isha une qe i ndava perseri fytyrat tona dhe i thash un po shkoj.. nqse te duhet gje me fol do vi direkt.
Dhe nqse do kesh dhimbje do qendroj ketu me ty.-naten e mire dhe u nisa per te dhoma ime.
Pjese e re serish.
Vote and comment💕
YOU ARE READING
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...