#flashback
Ivan tha se duhej te takohesha me mamane time qe ti thosha per dasmen dhe per ne.
Epo shkuam te ajo. Trokita ne dere dhe po prisja qe dikush ta hapte.
-emi.. Emili. Bijaa imee
-maaaFilluanim te qanim dhe e perqafuam njera-tjeter. Pash nje fytyr shume te lumtur te mamaja ime.
-emilliii erdhe me ne fundd.
-alteaa, jeta motress.Oo sa me kish marre malli per kete vogelushe.
Mami pa Ivanin dhe po e shikonte shume e lumtur. Me beri cudi.
-ti do jesh ai qe ke shpetuar vajzen time nga ata qe e rrembyen. Hajde hyni brenda.
-ma ulu. Duhet te te shpjegoj disa gjera.
-s'ka rendesi bije. Tani je me ne. Faleminderit xhan qe ma shpetove vajzen. S'ta shlyej dot me asgje gjithe kete.
-ma ky eshte ai qe me rrembeu.Asaj gati sa si ran te fiket.
-cfaree?- bertiti me te madhe.
Dil menjeher jashtee.. taniii. Si guxon ke fytyr te vish ketu maskara.
-ma, une do te martohem me te.S'po u besonte vesheve.
-ky te ka bere shantazh?
-jo ma une e dua kete njeri.
-cfare po flet bije?
-po e dua dhe pas 2 javesh eshte dasma jone. Kemi ardhur te te sjellim ftesen e dasmes sime.
-JASHTTT. QE TE DY JASHTE. MOS HAJDENI ME KETU. ME TRADHTOVE EMILI.
-me fal ma.Dhe u ngrita per te ikur.
-moter mos ik serish te lutem.- u degjua zeri i alteas se vogel.
-ti do te vish te dasma ime zemer. Do vi te te marre une. Do te te sjell dhe fustanin dhe do te te rregulloj.
Do te takohemi pas 2 javesh shpirt dhe e perqafova.Shkuam ne makine dhe po shikoja nga dera e shtepise. Ishte mese normale qe te reagonte keshtu dhe fillova te qaja.
Ivan me pa dhe shtrengoi doren.
-gjithcka do te rregullohet kotele, ki besim.
-shpresoj shum Ivan.
YOU ARE READING
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...