Po zbrisja posht dhe degjova zilen e deres. Sherbyesja e hapi dhe mos s'po u besoja syve.
-parkerr?
-oh hej emili.
-oh hej emili? Cfare dreqin dmth kjo. Kam 2 muaj e zhdukur dhe ti reagon sikur ti e dije qe isha ketu.-ne fakt ai e di- u degjua zeri i Ivanit.
-wait, what the hell?
-ai eshte kushuriri im i par.
-ndoshta ka ardhur momenti te zbulosh arsyen pse je ketu Emili.
-normale. E gjith kjo meriton nje shpjegim te forte.-degjo... une te njoh ty qe ne moshen kur ti ke qene 17 vjec. Po beja nje bisede me Parkerin dhe une doja dike perkrah meje. Ai nuk njihte asnje pervec teje sepse nuk kishte shume kohe qe ishte zhvendosur aty. Edhe i thash dua te shohe kete vajze. Ka qene dita kur ti shkove te shpia e Parkerit per projektin e fizikes mdkt. E mbaj mend si tani. Me pelqeve shume. Menyra se si flisje, sa bukur i shpjegoje gjerat.... gjithcka me pak fjale.
Wtff. Kjo po me duket shume s histori filmash 😂.
-Aty thash qe ti JE IMJA. Thjesht thash do e le te rritet dhe pak me shume sepse ateher ishe me e vogel. Te kam ndjekur gjate ktyre 2 viteve.
-ohhh, e gjith kjo per mua -ndihesha speciale prz.
-po. Dhe ja kjo eshte e gjithe historia.
- te dua Ivan.
-me shume kotele.Shkova te takoja Parkerin sepse u ben kohe pa e takuar.
Ai iku dhe ora 8 e darkes.
Shkova te shikoja nje film, hngra darke dhe shkova te shtrihesha.Ivan kishte ikur me gjith Parkerin. Do te shkonin nga shtepia e tij sonte.
Neser ishte ditelindja ime. Mbush 20 vjec. Dhe s'jam me familjen time per ta festuar dhe as me shoqerine.
Keta ketu asnjeri se di dhe ajo do jet nje dite e zakonshme nga vitet e tjera. Gjithmone e kam festuar ditelindjen me shoqerine dhe me familjen.
Fjeta gjume dhe te nesermen e gjithe paraditja qe e zakonshme. Asgje interesante.
Ora shenoi 6 e pasditesh dhe Sandri erdhi aty.
-hej moter.
-hej sander.
-doja te te kerkoja dicka. Si thua sikur te darkojme sonte? Qe kur kemi marr vesh per njeri-tjetrin duhet ta kishim bere kete.
-oh patjeter. Ide shum e mir.
-po shkoj te behem gati.
-okej ne oren 8 le te nisemi. Vish ndonje fustan sepse s'te kam pare asnjeher ne nje te tille.
-ghaa okejVesha nje fustan ne ngjyr ari i ngusht siper dhe i derdhur posht deri te gjuri. Mi tregonte format shume bukur.
Floket i bera ponytail te drejt, makeupin e bera te lehte dhe vesha nje pal taka 3 pont te zeza.
Ora shkoi 19:45 dhe zbrita posht. Po prisja Sandrin te vinte.
Por dicka ishte e dyshimte sot. Ana nuk ishte ne shtepi, ndoshta ka shkuar te familja.
Ivan s'ka ardhur fare ne shtepi. Me mori ne dreke per te me thene qe kishte disa pune jashte.
Sandri hyri dhe u nisem.
-je bere shum e bukur moter.
-faleminderit jeta motres.Hapi deren e lokalit dhe.....
Cfare mendoni se do te ndodhe?
YOU ARE READING
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...