#20

3.3K 107 4
                                    

Shkoi ora 12 dhe do ikja te beja proven e fustaneve me Anen. Por meqe ajo ishte nje shoqeruese zakonisht jane 2 keshtu qe erdhi dhe Shaila. Ato do te visheshin njesoj.

Mberritem atje dhe shkova ti provoja fustanet qe kisha zgjedhur nga katalogu.

Gjithmone endrra ime ka qene te jem tamam si nje princeshe diten e dasmes time. Dhe ashtu si Princeshat ishte dhe fustani im.

Me rrinte fiks ashtu sic deshiroja une.
Provova dhe te dytin por ndryshonte nga i pari. Nqse i pari ishte i fryr ky ishte e kunderta ishte e ngushte pas trupit dhe te tregonte format e trupit.

Dhe ky me rrinte tmerresisht super mir.

Pagova per fustanet dhe u nisem ne nje qender tregtare. Ana dhe Shaila  do te zgjidhnin se cfare do te vishnim ndersa une do te vendosja per takat.

I gjeta dhe pastaj po kerkoja per Altean , Kresen dhe Xhoelin.
Isha motra e madhe keshtu qe do tua blija une rrobat atyre.

Alteas dhe Kreses do u blija dicka te njejte dhe Xhoelit jo pale panatallona dhe nje kemish. I urrej kostumet te djemte e vegjel.

Gjithcka perfekt. I bleva te gjitha. Por Shaila dhe Ana nuk vendosnin dot.

E kishin gjetur fustanin por s'binin dakort me ngjyren.

-mendoj se ajo ngjyra violet do te ishte e persosur.
-meqe e thua ti - thane te dyja nje zeri .

U nisem per shtepi dhe po mendoja se kjo jave do ishte me e lodhshmja por me e bukura aman.

~~pas 6 ditesh~~~

Neser ishte dita e madhe. Do te shkoja te shpia e babit per tu cuar veshjet Xhoelit dhe Kreses.

Trokita ne dere dhe deren e hapi Arjola. Gruaja e babit. Ishte grua shume e mire. Sillej me mua sikur te isha nje vajze per te.

-pershendetje zemer.
-ckemi arjol- dhe e putha.
U kam sjell rrobat binjakve t motres.
-xhoel kresa, emili eshte ketu dhe ju ka sjell rrobat qe do vishni neser. zbrisni posht.
-hahhah po luajn lart si gjithmon?
-po duke e kthyer gjithe shpine permbys 😂.

-emiliii- than njezeri dhe mu hodhen ne qaf.
-oh dashurit e mia. Hapini ti shikoni rrobat.
-faleminderit moter.

Xhoelit i kisha bler nje panatallona te zeza dhe nje kemish te bardh dhe nje pal atlete blu shume te zene Vans.

Ndersa Kreses nje fustan ngjyre argjendi  me menge shume shkurtra pjesa lart me xixa dhe posht i fryr dhe me tyl. Dhe nje pal sandale te berdha.

-ju keni dhe nje moter te vogel. Ajo eshte 1 vit me e vogel se ju. Dhe ajo do te vishet njesoj si ty Kresa.
-paskam dhe nje moterr afersisht sa unee... mezi po pres ta takoj.
-neser shpirt . Tani une po shkoj se duhet te le orar per ne parukeri.

I putha dhe u largova. Shkova lash orarin per neser ne oren 4 te drekes. Sepse ne oren 6 e 30 do te shkonim per celebrimin ne kish.

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now