#22

3.4K 117 6
                                    

Mberrita ne parukeri dhe dujet te isha gati sa me shpejt dhe jo te vonohesha.

-bej magjine tende mbi mua- thash me te qeshur.
-do te te bej te dukesh me e magjishmja. Do te shkri gjithe talentin tim.

Pasi perfundoi me ktheu nga pasqyra, dhe damn shittttt. Dukesha super adorable. Fustanin e kisha veshur dhe e gjitha une isha perfekte . (Pa ja bere qejfin vetes 😂😂)

-i adhuroj duart e tua. Faleminderit.
-tee lutem. Kjo eshte detyra ime.

I dhashe leket dhe makina me priste jasht. Ishte e bardh dhe e zbukuruar teper cool.

Hipa ne makine dhe u drejtuam drejt kishes per celebrimin. Ishin pak njerez te ulur. Por brenda ne lokal do te ishin 200 vet.

Zbrita na makina dhe babi do me shoqeronte drejt Ivanit. Pasi fillova te ecja te gjitha veshtrimet ishin mbi mua.

Babi me puthi ne ball dhe me dorezoi te Ivani.
-per zotin e madh nuk e di ca po me shohin syt. Je kaq e bukur.
-edhe ti je shum i pashem.

Prifti filloj te thoshte fjalimet dhe me ne fund tha :

- A pranon ti Emili te behesh gruaja e Ivanit ?
-prit te mendohem.... pranoj me nje POOOOOOO shum te madhe.
- a pranon ti Ivan te behesh burri i Emilis?
-kam kaq  koh qe e pres kete moment.... sigurisht qe PRANOJ.

MUND TE PUTHENI.

Ishte nje puthje shume e embel.
JE IMJA ME CELEBRIM DHE TE GJITHA. -bertiti Ivani ta degjonin te gjithe dhe me puthi dhe njeher.

Te gjithe po duartrokisnin dhe kthehemi per te dal jashte kishe. Aty ishte mami. Kishte ardhur.

Po ecnim drejt dhe degjonim te gjithe qe thoshin te trashegoheni dhe duartrokisnin me te madhe.

Shkuam te lokali dhe rrinim prapa qe te vinin te gjithe te ftuarit dhe ne te benim hyrjen tone.

Doja te takoja mamin dhe ta falendoroja qe s'me la vetem. E mora ne celular, por ajo tashme gjendej aty.

Ju hodha ne qafe duke e perqafuar shume fort. Doja ta kuptonte qe isha e lumtur qe sa domethenie kishte per mua prezenca e saj.

-oh bija ime sa e bukur qe je bere.
-epo si te ishte ndryshe kur gjithe kete bukuri e kam trasheguar prej teje.
-haahha e cmuara ime. Po iki tani se do futesh brenda.

Erdhi Ivani dhe filluam te ecnim drejt salles dhe te gjithe po na duartrokisnin. Shkuam ne mes te salles per ta hapur ne me vallzimin tone.

Pasi mbaruam se kercyeri shkuam ne cdo tavolin per te ngritur dolli me te gjithe.

S'u ulem asnjehere. Jemi perpjekur ta shijojme cdo moment te dites sone te madhe.

Edhe me fustanin e dyte dukesha teper cute. Ishte ora 4:30 kur erdhi torta. Te gjithe u mblodhen prane nesh.

Ishte koha qe ne ta mbyllnim gjithe kte mrekulli. Te gjithe po largoheshin dhe filluan te na takonin.

Ishte ora 6 kur me ne fund arritem ne shtepi. Ndiheshim shume te lodhur dhe shkuam direkt ne dhome.

Ndodhesha para pasqyres kur Ivan erdhi dhe me puthi ne qaf.
-eshte ndjesia me e bukur te te kem ty gruan time.
-hahha re ne fat shume te mire- thash me shaka.

Po u cova ne kembe dhe u nisa per ne krevat. Po fillonte te me merreshin mend dhe pastaj errsirr...



Ca mendoni se ka Emili?

Vote and comment ❤

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now