#11

4.5K 145 6
                                    

Pasi mbarova biseden me Anen shkova te shtrihesha dhe me zuri direkt gjumi.

U ngrita te nesermen ne mengjes dhe shkova ne tualet. Pasi mbarova pune aty u vesha dhe zbrita poshte.

-mgjes emili.
-mgjes an.
- si fjete ?
-shum mir, tamam si nje qengj. Ti?
-mjaft mire.
- mbq zemer.

Pasi hengrem mengjes shkova te rregulloja dollapin. Ishte nje rremuje e vertete 😂.

Emiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii- degjova zerin e Ivanit. Qyqja me trembi sa shume ka ulerit. Zbrita menjeher posht dhe shkova drejt tij.

-ivan erdhe?
Me kapi doren fort dhe me terhoqi drejt zyres. Po me vriste. Hym brenda dhe me leshoi.
-pa me shpjego pak perse ke dal nga shpia pa lejen time? A te kam then qe eshte e rrezikshme? Perse s'me degjom njher ja qr. Persee?
-qetsohuu ivan gjjthcka eshte mire.
-jo s'eshte aspak mir emili. Vertet i dhash leje anes per te takuar prinderit por kjo s'do te thoshte qe ti do e shoqeroje. Po sikur te te kishte ndodhur gje? S'do ja kisha fal asnjher vetes.

E kuptova qe kishte pasur merak per mua dhe shkova me vrap drejt duke i hipur hopa dhe duke e puthur. Ai se priste ne fakt 😂.

Duart e tij ishin te te pasmet e mia dhe hoqa buzet e mija prej te tijave dhe e i cova drejt veshit te tij.

-gjithcka eshte ne rregull Ivan... s'ndodhi gje. Mos u shqeteso.

Dhe e putha serish. Dhe ne fund i dhash nje te kafshuar buzes se tij te poshtme dhe zbrita ne tok.

-te dua Ivan.
-edhe une te dua kotele.
-gjithcka shkoi mire ne takim.
-po, pervec faktit qe u ndesha me babain tim . Ai u betua se do me shkaterronte, por un se le ti plotesohet deshira. Perkundrazi do jem une ai qe do e shkaterroj ate.
-that's power 😏. That's my boy. -thash krenare per ate.

-behu gati per sonte ne darke do te darkojme se bashku.
-okej.

Shkova lart te behesha gati dhe sa hyj ne dhome mbi krevat gjendej nje fustan i mrekullueshem dhe nje pal stoli. S'ishin aspak te ngarkuara te thjeshta dhe te bukura.

Aty gjendej dhe nje leter.

-dua te te shoh te veshur me keto sonte.
                            Ivan.

U vesha, rregullova floket dhe bera make upin.
Gjithcka gati kur degjoj nje te trokitur ne der.

-Hyr.
-ja pra cfare doja te me shikonin syte- tha ivan.
-hahhahaha... epo me behet qejfi qe te pelqen. Por ti je me i bukur se un.
-krej e kunderta. Le te shkojme tani.

Hipem ne makine dhe ai kishte rezervuar nje vend te ngroht me pamje deti. Me pelqeu me verte shume.

Ai kishte bere gjithcka te dukej e persosur. Fakti qe isha me te ishte gjithcka me interesonte.
Pasi folem per disa tema te ndryshme ai u cua dhe u ul para meje ne bisht.

-emili... a deshiron te jesh e dashura ime ?
Omfg. Me propozoi qe te jem e dashura e tij.
-nje min te mendohem- thash duke qeshur. Po sikur te them jo.
-kjo pergjigje nuk pranohet zonjush.
-patjeter qe dua.

Me ngriti ne kemb dhe me puthi.
-kam koh qe e enderroj kete mom           - tha dhe m ngriti ne krah dhe me shtriu ne krevat.

Nuk bem ndonje gje te tepruar mos kini merak 😂😂

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now