E nesermja
Shkoi ora 5 e mengjesit. Duhet te ikja te merrja Altean. Sepse ndodhej shume larg.
-kotele gjithcka gati. Sot eshte dita jone. Sot behemi burre e grua duke lidhur jetet tona perjetesisht.
-mezi po pres Ivan. Mezi po press.
-tani duhet te ndahemi. Sepse dhendri s'duhet te shohe nusen apo jo? - dhe filloi te qeshte lehtesisht.
-jo sduhet- 😋😋
-do te shihemi Princesha ime.
Dhe me puthi.U nisa per te shtepia e mamit. Duhet te beja gati Altean. Pas nja 4 oresh me ne fund arrita.8
Trokita ne dere dhe ate e hapi mami.
-pra sot eshte martesa jote? E do vertet ?
-po ma e dua.
-po si kur ai te rrembeu si mund ta duash.
-ma ai nuk me rrembeu me qellim te keq.
-kjo ska kuptim.-ma eshte histori shume e gjate. Ai me ka trajtuar tamam si nje femer. S'me ka lenduar asnje here. Ai me do mua qe prej 3 vitesh. Ka gjithe keto vite qe e pret kete dite.
Ai me do ma , ashtu e dua dhe une.
Me kupto sepse ti gjithmone me ke kuptuar. Gjithmon i ke respektuar mendimet e mia.
-bije , po te kuptoj. Shpresoj qe te jesh e lumtur dhe shpresoj qe kjo te jete kjo ajo cka ti do vertet.
-maa, kam dhe dicka per te te thene. Ndoshta s'do te te pelqej por do te taa them.
-cfare ka?
-kam takuar babin dhe ai eshte i ftuar ne dasem
-cfareee?
-po me gjithe Arjolen.. Gruan e tij.Nuk foli.
-emili je ketu me ne fund-u degjua altea.
-po shpirt te kam sjelle fustanin dhe gjithcka per te te bere gati. Do te vishesh njesoj me motren tende.
Ti ke nje moter dhe 2 vllezer Altea.
-si i kam une keta?
-epo babi ka nje grua tjeter dhe ka 3 fmij.
-e sa vjec eshte motra ime?
-ajjo eshte nje vit me e madhe se ty. Jeni afersisht ne nje moshe. Ajo mezi po pret te te takoj.
-edhe une dua ta takoj..Mbarova se rregulluari altean, dhe cfare te them. Ishte bere si nje Engjell i vogel.
Zbritem posht dhe mami po qante. Sa hyme ne fshiu lotet dhe po shikonte Altean.
-O shpirt im sa e bukur qenka bere.
-faleminderit mami.
-kalofshi bukur- tha mamii.Lotet me mbushen fytyren. Pse ajo nuk vjen? Psee? Ajo me tha se me kuptoii. Por pse nuk po vjen ateher.
-mos qaj bije. Kjo dite eshte shume e rendesishme per ty. Dhe kjo dite duhet te jete e mbushur vetem me lumturi. Lotet nuk kane vend ne kete dite. Te trashegohesh e shtrenja ime.
Fillova te qaja dhe me shume po mami filloi te me fshinte lotet.
-shko bije se do te behesh vone.
Me puthi ne balle dhe u larguam.
Ishte ora 11. Duhet te nisesha se do te behesha vone.Mami na i beri me dore dhe mbylli deren. U lendova shume nga ky fakt por do mundohesha ta kaloja.
Mberritem dhe ora ishte 15:25. Do coja Altean te babi sepse se mbaja dot me vete. Do te rrinte me Kresen.
Trokita te dera dhe doli Arjola.
-kjo eshte motra ime e vogel.
-kresaa erdhi alteaa. Hajde ta takosh.
o zot cfare dashurie e vogel qe qenka.Kresa doli dhe u perqafua me Altean.
Oh keto te dyja sikuur njiheshin prej kohesh. Ato iken brenda.-arjol pa ju bezdisur, por a mund t vi me ju Altea?
-c'bezdisje moj zemer. Sigurisht qe me ne do te vi.
-faleminderit shume. Tani po shkoj se do te behem vone.
-shko shko ❤.Kaq per sot.
Vote and comment.
YOU ARE READING
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...