Talha'ma - veda

1.6K 151 141
                                    

Hangi mevsim sizlik? İlkbahar, yaz, sonbahar, kış? Ben yazları pek sevmem, baharları tercih ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hangi mevsim sizlik? İlkbahar, yaz, sonbahar, kış? Ben yazları pek sevmem, baharları tercih ederim. Talha mı? Onun içindeki hangi mevsimsizlik bilmiyorum ama, en çok kışı seviyor sanırsam.

Kışı sevmese bile ne çare, Talha o denli kış mevsimi yaşadı ki! Öyle üşüdü ki yüreği buz tuttuğunda, ben anlatamadım. Kirpiklerine kar taneleri düştü, yanaklarına yağmur damlaları, ben anlatamadım. Dondu kaldı gözyaşları, ben anlatamadım. Bir tipiye yakalandı, boğazına acı fırtınaların savurduğu can kırıkları battı, ben anlatamadım. Sis bulutları gözünün önüne çöktü, mesken edindi oraları, ben anlatamadım. Zihninde sessiz çığlıklar işgalci oldu, ben anlatamadım. Ben ne yaparsam yapayım Talha'yı anlatamadım, anlatamam da sanırım. Anlatamayacağım da.

Talha'm, seni kelimelerimle nasıl anlatabilirim diye çok düşündüm, beceremedim. Ne desem az geldi. Ne desem yetmedi. Asla tatmin olmadım. Anladım, sen imkânsızsın. Sen her türlü imkânsızsın Talha'm. Sadece adını yazabildim. Talha deyince her şey içimde kendiliğinden tamamlandı. Daha fazlasına güç yetiremedim, yetiremem de.

Sadece şunu söyleyebilirim. Talha deyince gözleriniz dolduğu vakit, Talha'yı okumaya veya yazmaya çalıştığınızda yüreğinize bir ağırlık çöktüğü vakit, boğazınız acıdığı vakit beni biraz anlayacaksınız belki. Ben daha önce kimseyi bu kadar içselleştirmemiştim. Belki de gerçeklere en bulanmış olan Talha olduğu için. Belki de yüreği en güzel olan, en güzel seven, en çok sevilmeye ihtiyacı olan, yanında birinin olmasına en çok ihtiyaç duyan Talha olduğu için. Ve eminim ki tüm bunlara rağmen en sağlam, en dik, en temiz kalan yine Talha'm olduğu için.

Adı zihnimden geçince gözlerime bulutlar çöküyor, hava soğuyor, yağmur yağıyor. Bazen içime yağıyor o yağmur bazen dışıma ama hep yağıyor.

Sevgili Talha, senden bahsederken titreyen yüreğim şahit olsun ki seni seviyorum. Çok seviyorum.

Siz hiç, yaşamayan birini bu kadar sevdiniz mi? Yaşamayan ve yaşamamış birini? Hatta var olmamış birini? Var olmamış ama bir o kadar da var olmuş birini? Ben sevdim...

Öyle ki,  elimi uzatsam tutacak sanki!


Hangi Mevsim'sizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin