21-ci hissə " Özünə qapalılıq"

30 12 0
                                    

Tragediya insanlara nə dərəcədə maraqlı gəlir?!
Misal üçün Othellonun arvadı olan Dezdemonanın hekayəsi nə dərəcədə maraqlıdır?!
Bu dəfə isə bütün həyatı tragediya olan Baharın anası ölmüşdü. Səhərə yaxın ölmüşdü. Bahar oyanıb, anasının cansız bədənini görmüşdü. Tez qohum-qardaşa xəbər etmişdir. Həmid anasından öncə dəfn olunsada bu xəbəri öyrənən Nazim sanki heçnə olmamış kimi Rusiyada həyatına davam etmiş dəfinə belə gəlməmişdi. Mədinə, Zamin və Bahar isə dəfndə iştirak etmişdi. Yas mərasimi Zamingilin yeni evlərində baş tutmuşdu. Baharda, Mədinədə Zaminə yas xərci üçün yardım etmişdilər. Analarını isə Xırdalan qəbrsanlığında DƏFN ETDİK. Bir neçə dəfə məndə o qadının məzarınada baş çəkməyə getmişəm. 99ili başa vuran bu qadın Baharı bir dəfə daha yalnız buraxmışdı. Bahar artıq işdəndə ayrılmış və həyatına küsmüşdü nə efirlərə çıxır, nə jurnalistlərlə görüşür, nə də qohumları tərəfindən axtarılmırdı. Ama onu axtaran çox idi. Jurnalistlər onun bu özünə qapanıqlığıyla bağlı müsahibə alıb, gəlir əldə etmək istəyirdi. Qapıya gələnlərə isə Bahar ya qapını açmır ya da qovurdu. Qonşularda artıq onunla maraqlanırdı. Hamının istədiyi gələcəkdə hər şeyinin onlara miras qalması idi. Bahar artıq Prezident təqaüdçüsü idi və xeyli pulu, evi vardı. Nərminədə ona buna görə yaxınlıq edirdi. Bahar isə Paranoyadan daim əziyyət çəkirdi. O hər kəsdən Bütün qohumlar, qonşulardan şübhələnirdi.

Mono (tək)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora