13-Haber

438 49 10
                                    

Güzeldi.

Jungkook, çok güzeldi, hele ki bir şeye odaklandığında farkına varmadan ağzının açılması çok daha güzel bir görüntüydü.

Yoongi gözlerini ondan alamıyordu ve onu izlemek öyle güzel hissettiriyordu ki daha önce böyle hissettiğini hiç hatırlamıyordu.

Jungkook'u tanıdığından beri içinde tarif edilemez duygular baş gösteriyordu ve Yoongi bunu seviyordu. Jungkook'un onun aklını başından almasını seviyordu.

''Bitti.'' Jungkook işini bitirdikten sonra gülümseyerek ona bakmıştı. Yoongi, eline yasladığı yanağını Jungkook ona bakınca çekmişti. Birkaç kez öksürerek kendine gelmeye çalışmış ve o da gülümsemişti.

''Harika. Şimdi onu zarfın içine koyalım.'' demiş ve masanın üstündeki zarfı alarak elini ona uzatmıştı kağıdı vermesi için. Jungkook hafifçe gülümserken katladığı kağıdı ona vermişti.

Yoongi kağıdı zarfa koyup yapıştırmak için ucunu yaladı ve işini bitirdiğinde zarfı Jugkook'a uzattı.

''İşte, artık sadece ikinizin bileceği şeyleri somutlaştırdın.'' demişti.

Jungkook zarfı çantasına koymuş, tekrar Yoongi'ye odaklanmıştı. ''Teşekkür ederim. Daha önce böyle bir şey aklıma gelmemişti.''

Omuz silkmişti sadece ve kahvesini alarak bir yudum içmişti.

''Önemi yok. Arkadaşın değil miyim, sana yol gösterici şeylerle geliyorum işte.'' demişti gülümseyerek. Ne kadar sadece arkadaş olsalar da ve yakın oldukları için mutlu olsa da bu bir süre sonra onu üzücü gelmiyor da değildi. Onunla daha farklı olmak isterdi ama bunun için daha zaman vardı.

''Teşekkür ederim.'' demişti Jungkook tekrardan ve bir süre daha orada oturarak kahvelerini içmişler, sonra ayaklanmışlardı.

Yoongi, Jungkook'un içinde biriken neleri varsa bunları yazarak dökmesini söylemişti. Onun içinde bir sürü duyguyla cebelleştiğini biliyordu ve bu fikir aklına geldiğinde işe yarayabilir diye düşünmüştü. Umuyordu ki bunu yaptığında rahatlamıştı.

''Ne yapalım?'' diye sormuştu yolda yürürlerken. Okuldan yeni çıkmışlardı ve hemen eve gitmek istemiyordu. Onunla biraz daha vakit geçirmek istiyordu.

''Bilmem.''  Omuz silkmişti Jungkook ve sonra aklına bir şey gelmiş olmalıydı ki gülümseyerek Yoongi'ye dönmüştü.

''Sana bir şey göstermemi ister misin?''

''Hm hm,'' diyerek Yoongi onu onayladığında Jungkook kolundan tutmuş ve peşinden sürüklemeye başlamıştı onu.

Jungkook'un evinin oralara geldiklerinde Yoongi evine gideceklerini sanmıştı ama Jungkook evini geçip arka bahçeye ilerlediğinde içeri girmeyeceklerini anlamıştı.

Bahçe küçük gibiydi ama ferahlatıcı bir havası vardı, insanı boğmuyordu. Etrafını incelerken Jungkook'un kenardaki küçük kulübeye gittiğini görmüştü. Yanına gittiğinde Jungkook ona bakmış ve gülerek yere oturmuştu. Aynı şekilde o da yanına oturduğunda Jungkook'un geldiğini gören yavru köpek kulübeden çıkmıştı. Onun ardından iki tane daha çıktığında Yoongi heyecanla gülmüş ve ellerini açarak birisinin ona gelmesini beklemişti.

''Bunlar senin mi?'' diye sormuştu ona gelen birini sevmeye başlarken. Çok tatlıydı ve yumuşacık tüyleri vardı.

''Değiller, komşumun köpekleri ama benim de sevmeme izin veriyorlar.''

Sober | yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin