Garip His

920 44 33
                                    

Ben Emily,16 yaşındayım,lise 3'e gidiyorum.Annemler iş için Güney Kore'ye gittiler. Neyse sabah kalkıp kahvaltımı yapıp üstümü değiştirip okul otobüsüne binip okula gittim. Okul her zamanki gibi sıkıcı.Bu düşüncelerden kurutulup sınıfa girdim.

Ders matematik en nefret ettiğim ders'ti.Ben bunları düşünürken hoca'nınbana baktığını gördüğüm an hemen kendimi toparlayıp ders'i dinlemeye devam ettim. En sonunda teneffüs oldu.Hemen kantine inip bir tost alıp yemek için bir yer buldum ve yemeye başladım. Yedikten sonra da gezmeye karar verdim. Teneffüs bitmişti.Bende sınıfıma girip dersi dinlemeye başladım bir süre öyle devam ettikten sonra eve geldim odama çıkıp yatağıma bodoslama daldım.Birkaç dakika yattıktan sonra üstümü çıkardım. Aşağı inip mutfağa gidip yemek aramaya başladım aha da buldum.Yedikten sonra bulaşıkları yıkayıp televizyon izlemeye başladım.

Saat'e baktığım da 23:00 idi sonra yatağıma gidip yattım.Gece yarısı lavabo için kalkmıştım.Lavaboya giderken bir yandanda sövüyordum.Lavabodan çıktıktan sonra etrafa bir göz attım çünkü benn Karanlık'tan korkuyordum.Baktıktan sonra odama giderken bir gölge gördüm oda beni görmüş olacak ki hemen kaçtı.Odama girip yattım ama uyuyamıyordum içimde tuhaf bir his vardı sanırım bu izlenme hissi galiba.

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım o yüzden yanlışlarım varsa yorumlara yazabilirsiniz :-)

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin