Adam Öldürme

472 20 12
                                    

O gölgeyle yani maskyle çok eğlendik.Onun bizim eve geldiğinden beri üç hafta oldu çok iyi anlaşıyorduk.Beni eğlendiriyordu.Mutlu oluyordum.Ama bu aralar hiç gelmedi.Acaba iyimi çok merak ettim be ehehe.Neyse evde çok sıkıldım.En iyisi dışarıya çıkayım.Ohh be sonunda dışardayım.Sokaklardan geçerken gözüm yerde kanlar içinde oturan bir masky'e sonra da elinde bıçak olan bir sokak serserisine takıldı.O an içimde öldürme hissi belirdi tuhaftı.Çünkü öyle bir duyguyu hiç duymamıştım.Ve işte o an saklandığım yerden çıktım ama ilk önce keskin bir şey alıp adamı bıçaklamam lazım.Aradığım şeyi bulamadan çıktım.Masky beni görmüş olacak ki bana git dedi ben de inat gitmedim.

Adam üstüme gelmeye başladı.Yaklaştığında çok kötü bir yerine tekme attım.Bıçak yere düştü ben bıçağı aldım.Geri geri gitmeye başladı adamı kaldırıp bıçakladım.Ard arda bçaklıyıp bıraktım. Masky'nin yanına gidip kaldırdım.Elimi onun omzuna attıp yürümeye başladık.

Emily:
Masky iyimisin. hastaneye gidelim herhangi bir yere gidelim işte! O kanın durması lazım.

Masky:
TM Emily sakin ol ben iyiyim.Creepypasta evine gidelim.

Emily:
Masky beni alırlarmı ki?

Masky:
Tabiki Emily alırlar hadi gidelim.

Evet arkadaşlar bu da böyle bitti inşaallah beğenirsiniz.

İyi geceler.Mütiş geceler.😊☺😀😄






Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin