Masky'le sevgili olalı iki veya üç hafta olmuştu.Masky Slendy'nin verdiği görev için gitmişti.Onu özlüyorum ne bileyim değişik bir his onsuz sanki boşluktayım yani.İçimde değişik bir his vardı kalbim ağrıyor ve sızlıyor nedeni bilinmiyor ama canımı yakıyor.Masky'e bir şey olur diye korkuyorum.Eğer ona bir şey olursa yaşayamam.Slenderman'e arada bir masky'i soruyordum ve kalbimdeki acıdan bahsetmiştim ama birşey olmaz diyordu.Bu olayı en iyi arkadaşım olan Eyeless Jack'e anlattım.O da birşey olmaz desede ben itiraz etmeye başlamıştım.
Bir gün odama Slendy girdi nolduğunu anlamadan beni aşağıya sürükledi merdivenin başında bana şey dedi"masky masky'nin sana ihtiyacı var" dedi ben zaten orda nolduğunu anlamadım.Acil bir şekilde aşağıya indim Masky e Eyeless'ın kucağındaydı o an iyice sinirlenmeye başlamıştım.Zar zor eyeless'a sordum"m-masky'e noldu"demiştim.İlk defa heceliyordum zaten ailem tehlikedeyken bir de Masky ahmmm.Masky benim için daha çok önemli.
Ben bunları düşünürken Eyeless anlatmaya başlamış"masky görevden sen uyurken geldi ve seni rahatsız etmemek için aşağı indi sonrada slendy evde birşeyler yok diye beni,hoodie,toby,Jeff ve masky'i yolladı.Masky ve toby kendi yiyeceklerini satıldığı reyona(nasıl yazıldığını pek bilmiyorum) gitmişlerdi.Alacaklarını alırlarken Zalgoyla karşılaşmışlar.Toby daha alışmadığı için masky savaşmış.Toby'e zarar vercem diye masky'e zarar vermiş.B-b-ben çok özür dilerim sevgilini koruyamadım çok kötü bir arkadaşım."dedi ben birşey demedim daha doğrusu diyemedim.Slendy masky'i alıp nurse ann'in yanına götürdü yani hoodie,toby ve masky'nin odasına ben yeni geldim diye tek kalıyordum.Hepimizi dışarı attı slendy.Slendy hepimizi dışarı attıktan sonra duvara yaslandım daha da dayanamadım ağlamaya başladım.Duvardan yavaş yavaş kaydım ve yere oturdumYere oturmamla ağzımdan hıçkırık kaçırmam bir oldu.Herkez bana bakıyordu.Bu umrumda değildi umrumda olan tek şey MASKY'di.Toby yanıma gelerek bana"Özür dilerim Emily b-ben kendimi asla affetmicem hadi kalk artık kendine zarar verme."dedi.Çok tatlıydı.Ben yerden kalktım ağlamam durmuştu.Zar zor toby'e gülümsedim ve"Bu ne senin suçun yada sizinle markete gelenlerin sanmaki masky'i suçluyorum asla ama asla suçlamıyorum.Kendini affet."dedim.Koltuğa oturdum Eyeless ve Jeff yanıma gelerek oturdular ve aynı anda ikisi birden bana sarıldılar.Sonra ikisi de çekilerek bana"Emily teşekkür ederiz diğerleri olsa bizi affetmezdi.Ama sen affettinMasky iyi olucak merak etme.İstediğin bir şey varmı?"dedi bende evet anlamında kafa salladım.Ve"su ve müzik dinlemek istiyorum ancak öyle sakinleşirim."dedim.Liu'da suyumu verip yerine geçti bende suyu içip müzik dinlemeye başladım.
Merhaba arkadaşlar bu bölümde biraz üzücü ve uzun oldu inşallah beğenirsiniz.Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın.Sizi böyle sürekli oyla oyla ve yorum yapın demek istemiyorum ama yinede ilk kitabım ve okunması hoşuma gider yani.Bu arada okuyan ve oylayan herkese teşekkürler.Bir de kitabımda yanlışlarım varsa yorumlara yazabilirsiniz.Okul başladığı için yeni bölümleri geç atıyorum zamanım olmuyor.Neyse öpsün sizi sevdiğiniz CREEPYPASTA karakteri.😘😄😅👏👋