Sabah uyandığımda BTS'in DNA şarkısı çalıyordu.Onu da duyduktan sonra ben de bir dans etme duygusu var ya ayyy.Normalde dans pek etmem sadece şarkıyı dinlerim ama bu aralar öyle değil.Değişmişim.Dün olanlar aklıma geldi hemen dansı bırakıp arkama baktım hiç kimse yoktu ben sevinmiştim.Çünkü rezil olmadım.Neyse telefonu yatağa bırakıp lavaboya gittim.Sonra odama gelip üstümü değiştirdim ve telefonumu alıp aşağı indim yemeği yedim sonrada oturma odasına gidip oturdum.Bts'in resimlerine bakıyordum çok yakışıklılardı.
Yanımda bir şey hissettim masky telefonuma bakıyordu bende ona bts'in yakışıklı olduğunu söyledim.
Ben(Emily)
Masky bunlar çok yakışıklı değil mi?Masky
Bunlar erkek mi?Ben(Emily)
Evet erkekler sen ne sandın.Masky
Ben onları kız sandım ama değillermiş.Ben(Emily)
Evet yakışıklılar mı?Hele yoongi varya çok swag yhaaaaaa😍😍😍😍😍Masky
Evet evet yakışıklılar.😑😑Bunlar ne yani ne yapıyorlar.Ben(Emily)
Çok mu merak ettin git araştır işin ne halla halla.😐Ben de odama çıkmaya çalışırken liu bana seslendi bende ona baktım.
Ben(Emily)
Evet liu.Liu
Şey eeee ne yapıyorsun?Ben
Merdivenlerden çıkmaya çalışıyorum.Liu
Tamam teşekkürler.Yani bu kadar mıydı?Bunu mu sorcaktı yani.Neyse ya odama çıkmaya devam ediyordum.Sonunda odama varınca yatağıma bodoslama daldım.
Yatak: :-|
Neyse yatağa yattım ve bts'in Not Today şarkısını açıp dinlemeye başladım sonrasında yine uyku.
Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadardı sizce nasıl gidiyor.Saçmalama oluyor mu sizce.Bu tarz şeyler oluyorsa yorumlara yazabilirsiniz.Hadi bays👋👋