Masky'nin Pişmanlığı

97 3 0
                                    

Yazarın Ağzından
Masky  yanan  evi daha fazla izlemeye dayanamayıp, direkt yanan eve dalmıştır. Gözü yanan evde Thomas'ı arıyordu. Masky birkaç odaya daha baktıktan sonra,girmediği tek yatak odası vardı. Yatak odasına girdiği zaman yerde baygın bir şekilde yatan Thomas'ı bulur. Birkaç dakika şaşkınlıktan olduğu yerde dona kalır. Çünkü,  Thomas'ın bu kadar ileri gideceğini bilmiyordu.Masky,donup kaldığı yerden  Thomas'ın yanına ilerler.

Thomas'ın yanına yaklaştıkça yerde kan görür. Sonra dayanamayıp Thomas'ın yanına koşar ki, koştuğu gibi durmak zorunda kaldı. Çünkü, Thomas'ın boğazında uzun ve derin olan bir kesik görür. Kesik olan yerden çok kan akıyordu. Boğazını kesmesi yetmemiş gibi birde bileklerini de kesmişti. Masky birden öksürmeye başlamıştı bile eğer burada daha fazla durursa kendisinin de bayılacağını anlamıştı o yüzden yere eğilerek ellerinden birini Thomas'ın ayaklarının altından geçirdi diğer elinide bellinden geçirerek kucağına aldı.

Kucağına aldığı anda Thomas'ın elinden bir mektup düştü. İlk almakta kararsızdı ama Thomas'ı yatağa yatırarak yere düşen mektu alarak cebine koyar ve Thomas'ı gene kucağına alarak evden çıkmışverin. Dışarı çıktığında karşısında 7 kişi bulmuştur. 7 kişinin arasından  Mina  koşup Thomas ve Masky'nin yanına gitmiştir. Mina, Thomas'ın bedenini görünce hıçkırarak ağlamaya başlar. Slenderman ise onların yanına 6 kişi ile beraber ışınlanmıştır. Thomas'ı, Masky'den alıp, yanındaki kişilerle beraber eve ışınlanmışlardır.

Arkadaşlar bu bölüm baya kısa oldu ama kusura bakmayın. 5bin okunma oldum sizin sayenizde çok teşekkür ederim. Sadece birşey merak ediyordum okunma sayımız yüksek ama oy sayısı neden düşük 354 de takılıp kaldık bölümleri beğenmiyor musunuz? Yanlışlarım mı var? Bakın düşüncelerinizi yazabilirsiniz yorumlara eleştirebilirsiniz ama sizden istediğim tek şey eleştirirken  saygılı olmanız ve küfürle belirtmenizi istemiyorum. Evet kitabımın ilk bölümleri aşırı saçmaydı ama kitabı bitirdikten sonra zaten kitabı düzenlemeye alıcam. Hatalarımı düzelteceğim. Birde sizden son isteyim beğendiğiniz bölümlere oy verin. Onun haricinde herşey için teşekkür ederim. Lütfen bu söylediklerimden dolayı alınmayın. İyi günler dilerim😍😘😘. Hepinizi seviyorum😘😍😍💓.

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin