Odama yatıp uyumaya çalışırken kapım aynen bir ukala'nın açmasıyla yattığım yerden kalktım gelen masky'di ve diğerleri acaba noldu?
Masky
Emily slendy'ye noldu niye ona yürümesine yardım ediyordun,yoksa onu yaraladın da gözümüze girmeye mi çalışıyorsun.Üstüme geliyorlar ben slendy'ye yardım ettim onların dediğine bak.İyice sinirleniyorum bunu nasıl bana söyleyebilir.Anlayamıyorum arkadaştık biz.Anlaşılan artık değiliz.Ben daha fazla dayanamadım ve herşeyi anlatmaya başladım.
Ben(Emily)
Ne diyorsun sen masky ben onun hayatını kurtardım sen karışma dese bile ben onun hayatını kurtardım şimdiyse gördüğüm muameleye bak ya.Kurtarsan suç kurtarmasan suç.Bilip bilmeden kimsenin üzerine yürüyemessiniz!Masky
N-nasıl yani.Ben(Emily)
Duydun işte.Slendy
Evet vekillerim hayatıma Emily'e borçluyum o beni kurtardı.Jeff
Ciddi misin slendy? *slendy'nin ciddi olduğunu anlar*Ama nasıl?Slendy
Söylediğim gibi benim hayatımı kurtardı.Slendy'nin söylediği cümleden sonra daha fazla dayanamadan odadan çıktım ve yanlışlıkla masky'e çarptım ama ne özür diledim ne de başka bir şey bana dediklerinden sonra hiçbir şey demek istemiyorum.Evden çıkmıştım çok sinirliydim.Sinirimi durduramıyor'um dayanamıyordum masky'nin bana dediklerinden sonra sinirime hakim olamıyordum.Sonunda ormandaydım bir ağaca baktım ağaçta Masky💘 Emily yazıyordu.O yazıyı gördükten sonra kendimi daha fazla tutamadım ağlımaya başladım.Hemen cebimde ki bıçağı çıkartıp o yazıyı karaladım.Hala sinirliydim ağacı karalamam bittikten sonra sol elimi kaldırıp bir sol elime bir de bıçağa bakıyordum sonra sol elimin bileğine çizik attım.Kanıyordu kan zaten hoşuma giderdi.Kanı izlemem de bitince eve gitmeye karar verdim ve koşmaya başladım.
Bir süre koştuktan sonra neden koştuğumu düşünüyordum.Telefonumu alıp bir BTS'in şarkısını açıp dinlemeye başladım.Ve eve doğru yürümeye devam ettim.Yürümeye devam ederken yere bakıyordum kestiğim elimden akan kanlar vardı.Eve varmıştım kapıyı çalmadan önce telefonu ve kulaklığımı cebime koyup kapşonlumu kafama takıp kapıyı çaldım.Kapıyı açan masky'di hiçbir şey demesine izin vermeden odama çıktım.Odama slendy ışınlandı.Ona baktım sessiz di.Sesizliği ben bozdum.
Ben(Emily)
Slendy senin dinlenmen lazım.Slendy
Beni boşver elin kanıyor.Saralım orayı.Ben (Emily)
Gerek yo-Slendy
Ben ne dersem oSessiz kaldım slendy'nin elimi sarışını izliyordum.Sarmasına gerek yoktu aslında ama bana kızdı ben de onu dinlemek zorundaydım.Sardıktan sonra slendy bana sen yat dinlen deyip gitti.Bende üstüme rahat şeyler giydim ve yattım.
Evet arkadaşlar sanırım bu da uzun oldu ama bence iyi.😊☺