Gözlerimi açmaya çalışırken başım zonkluyordu. Gözlerimi nihayet açmıştım. Nerede olduğumu bilmiyordum. Karanlık, ıssız ve sessiz bir yerdi. Sanırım burası bir mağara. Buraya nasıl geldiğimi bilmiyordum sonra hatırladım kafama ağır bir darbe alarak bayılmıştım şimdi de hareket edemiyordum bir şeye bağlanmıştım. Kim bunu yapar ki diye düşünüyordum, Masky'i de merak ediyordum. Pantolonumun cebinde sanki bir şişkinlik vardı,sonra hatırladım telefondan müzik dinliyordum ama kulaklığım neredeydi acaba. Yanıma keskin bir şey almıştım nolur nolmaz diye. Bıçağımı çıkarmaya çalıştım. Ama olmuyordu.
Başımın önünde bir gölge belirdi, sanırım beni kaçıran kişiydi. Bakmak için kafamı kaldırdım saçı siyahla mavi karışık, boyu 1.67 veya 1.68 gibiydi, gözleride gri renge benziyordu. Konuşmaya hiç niyetim yoktu. Çocuk hala bana dik dik bakıyordu, sinirlerim bozulmuştu. Sonunda çocuk dediğim kişi bana baktı ve dediki "vay vay kimler varmış burada eski dostumun sevgilisi varmış ne de tatlıymış. "dedi. Ben şu "eski dostumun sevgilisi varmış" cümlesine anlam verememiştim, çocukta bunu anlayıp gülümsedi ama bu gülümseme normal gülümseme değildi daha çok psikopatçaydı. En sonunda konuşmaya karar verdim ve dedimki" eski dostumun sevgilisi derken"dedim.
Çocuk bu sefer anlayışla karşılayarak anlatmaya başladı, "ben Thomas, Masky'nin çocukluk arkadaşıyım, aslında Masky'i çok severdim ama 10 yaşımızdayken yaşanan bir kavga nedeniyle şuan düşmanız, ama buralarda Masky'e hiç rastlamadım halbuki o burada yaşıyormuş ve katilmiş, nerede olduğunu biliyorsundur sen, Masky nerede. "dedi. Ben ilk ne cevap vereceğimi bilemedim ama son cümleyi tekrar kızgın ve sesli bir şekilde söylediğinde korktum sonra da sinirlendim. Sinirlendiğimi görünce bu seferde kibar bir şekilde sordu. Tek çarem cevaplamaktı ben de cevap olarak, şunu söyledim " masky'le düşmansınız şimdi onu niçin soruyorsun"dedim. Thomas beni alaya alarak kahkaha attı, sonra da şöyle dedi " bilmiyorum ama bir yanım onu çok merak ediyor. "dedi. Ben şok ben iptal.
Ben de dedim ki"eğer onu merak etseydin onu arardın. "dedim. Onun cevap vermesini beklemeden ben bir şey daha dedim " Masky şuan çok zor şeyler yaşıyor eğer onu cidden gerçekten merak etseydin onu arardın. "dedim, ardından birşey daha ekledim "ancak sen Zalgo'nun köpeği oldun. "dedim. İlk üzüldü sonra merak edermiş gibi oldu sonra da sinirlendi. Bıçağını çıkarıp üzerime doğru gelmeye başlamıştı ama korkmuyordum. Birden Thomas durdu ve yere düştü sonra kafamı kaldırıp baktığımda bir kız elinde taş vardı, kızı anlatayım; saçı siyahla karışık mor, gözleri siyah, boyu 1.64 veya 1.65. Kız yere düşen bıçağı alıp ellerimi ve ayaklarımda ki ipi çözdü, sonra da ayağa kalkmama yardımcı oldu. İlk başım dönermiş gibi oldu ama sonra geçti. Kıza adını sordum, adı Mina'mış. Sonra Mina'ya teşekkür ettim.
Yere eğilip Thomas'ın bir kolundan tuttum, Mina da diğer kolundan tutup sandalye'ye oturttuk, ellerini ve ayaklarını bağladık geriye tek kalan şey Thomas'ın uyanmasını beklemek. Mina benden özür diledi neden dilediğini anlamadım ve sordum. Mina eskiden zalgo'nun kölesiymiş ve Thomas'la da arkadaşlarmış, bende özürünü önemli değil diye belirttim. Thomas uyanmıştı ona kin ile baktım ve cebimden bıçağımı çıkarıp ona doğru yönelttim ilk şaşırdı sonra da sordu"sen de mi katilsin".diye. Ben de olumlu anlamda kafa salladım. Thomas bana tekrar soru sordu " Msky şuan zor şeyler yaşıyor derken. "dedi. Bende"zalgo ile savaşırken ağır yaralandı, aslını bilmek istersen olay öyle yaşanmadı."dedim. O da aslını anlatmamı istedi.
Bende anlatmaya başladım," Masky 1 haftalığına göreve gitmişti, görevi bitince Slendy onu ve birkaç arkadaşlarımızı markete göndermiş, market'te Masky ve Toby kendi sevdikleri şeyleri almaya gittiklerinde Toby'nin önüne Zalgo çıkmış Toby'de daha katillikte acemi olduğu için Masky Toby'nin önüne geçmiş. İşte sonuç olarak Masky Zalgo yüzünden ağır yaralandı. "diyip sustum. Thomas'ın gözleri dolmuştu ama ağlamadı sadece üç kelime söyledi " aşağılık…aşağılık…herif"dedi. Sonra da Zalgo'dan intikamımı alıcam dedi. Bizden onu çözmemizi istedi ben de çözdüm ve Masky nerede diye sordu ben yine cevap vermedim, telefonumu çıkarıp Eyeless Jack'i aradım. Eyeless açtığında Masky'i sordum, durumu kötü oluyormuş iyice sinirlendim ve telefonu duvara fırlattım, Thomas ve Mina şaşırmıştı. Hemen beni soru yağmuruna tuttular. Benim sadece dediğim tek şey bu oldu"yürüyün gidiyoruz".dedim. Telefonumu da alıp yola çıktık.
Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadar.Arkadaşlar şimdi size 2 tane sorum var yorumlara lütfen cevaplarını yazınız.
Sorular
1)Masky iyileşecek mi?
2)Masky Thomas'ı gördüğüne sevinecek mi?