Masky bunu dedikten sonra creepypasta evine gittik.Kapıyı açan kim di acaba.Mavi maskesi vardı.Bir de uzun bir adam suratı yok bune lan halla halla.Nerdeyim ben ya.Komik adamların içindeyim resmen ahahah.Neyse bizi gören suratsız adam dediki "neredeydiniz siz" dedi.Masky benim cevaplamamı istedi.Bende"ben eee size olayı başından anlatayım"dedim.Uzun adam kafasını olumlu anlamda salladı.Bende anlatmaya başladım"efendim ben dolaşmak için dışarıya çıkmıştım.Sokağın birinde masky'i oturmuş olarak gördüm yani bıçaklanmış oturuyordu. Başında da bizim mahalle serserileri vardı yani bende serseriyi öldürüp masky'i buraya getirdim".Uzun adam anlamış bir şekilde kafa salladı.Masky'i uzuvlarıyla kavrayıp odasına götürdü.Ben de o gelene kadar telefonla ilgilendim. Uzun adam gelin telefonu bıraktım.Uzun adam"Merhaba ben slenderman bunlar da proxylerim"dedi.Bende kendimi tanıttım.Ben"Merhaba bende Emily masky'nin arkadaşıyım"dedim.Herkes şaşırdı.Slendy bana bakıp"masky bahsetmişti.Annenler nerde ,tek mi kalıyorsun ve bizden korktun mu?dedi.
Bende"ımm şey daha çok tatlış ve komik duruyorsunuz" dedim.Bana gülümsediler."He bide annemler iş için Güney Kore'ye gittiler"dedim slendy kafasını sallayıp. Proxy' si olup olmayacağımı sordu.Ben de olurum dedim.Sonra da sırayla herkes tanıttı kendisini bence en tatlısı eyeless jack yani.Jeff odamı gösterdi ben de teşekkür ettim.Ama uykum yoktu.O yüzden slendy'nin odasına gidip hava alabilirmiyim dedim. O da sadece kapı önünde dedi.Bende kabul ettim.Dışarıya çıktım.Arkamdan biri de çıktı kim olduğuna baktım.Hoodie'di acaba ne oldu?
Evet arkadaşlar inşaallah beğenirsiniz. İyi geceler.