Önem Verilmemek

272 13 7
                                    

Sabah uyandığımda BTS'in Save Me şarkısı çalıyordu.Bende şarkıya eşlik etmeye başladım.Şarkı bitmişti.Birden arkamdan alkış sesleri duydum.Korktum lan halla halla.Neyse bir baktım ki jeff,slendy,masky,toby ve hoodie alkışlıyorlardı.Ben şok ben iptal.Neyse ben konuşmaya başladım.

Ben
Yaaaaa yine rezil oldum size yaaaaa 😭😭😭😭😭😭.

         Jeff
Merak etme sesin o kadar kötü değildi.

Ben
Teşekkürler yhaaaaaa 😍😍

                    Slendy
Emily jeffinde  dediği gibi sesin güzel ama buraya seninle bir şey hakkında konuşmaya gelmiştim ama sen şarkı söylüyordun o yüzden bölmedik ama o konuyu konuşmamız lazım ha bu arada sinirlenebilirsin o yüzden sinirini kontrol etmen lazım.

Ben
Slendy bu kadar önemli şey ne?Bir dakika siz çıkın ben hazırlanıyım öyle anlatırsın.

   Slendy
Tamam.

Üstüme her zaman giydiklerini giyip yüzümü yıkamak için lavaboya gittim onu da yaptıktan sonra aşağı indim yemeği yedim ve slendy'nin odasının önüne gelip kapıyı tıklattım içerden gel sesi duydum sonrada içeri girdim.Sabah gördüğüm beşliyi tekrar görüyordum bu önemli değildi.Slendy benim oturmamı söyledi ben de oturdum.Sonra slendy konuşmaya başladı.

Slendy
Immmm Emily bunu nasıl söylesem bilemiyorum ama söylemem lazım.

Ben
Peki slendy seni dinliyorum.
      
Slendy
Ailen.
      
   Ben
Evet ailem.Yoksa başlarına bir şey mi geldi?

       Jeff
Evet doğru tahmin.

        Slendy
Jefffffffff !!!!!Neyse evet Emily ailen hani Güney Kore'deydiler ya artık değiller.

Slendy bunu dedikten sonra ben de bir gülme krizi var ya korktular.

  Slendy
Emily iyi misin?
             
                        Ben
Ahahahahahakdncbx😂😂😂😂😂 hiç bu kadar gülmemiştim ya.

        Masky
Emily iyi misin?Sen yani sinirlenirsin sandık.

Ben
Tamam bu kadar yeter kim kaçırmış?

Hoodie
Nereden anladın kaçırıldıklarını?

Ben
Orası  önemli değil sorduğum soruya cevap verin.

    
Slendy
Düşmanımızz!!

Ben
Vay be demek zalgo ha njakdjkawis😂😂😂Ne istiyor acaba.

Slendy
Ihhm seni.

Ben
Beni aahsjsjwkkx😂😂Hah beni istiyor sıkıysa.

                     Slendy
             Emily iyi misin yaa böyle konuşma.

Ben birşey demedim ama aklımda bir soru var ve ben bunu sorucam slendy'e.

Ben
Slendy ne zaman savaşa gideriz.

Hepsi şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı bu beni iyice sinirlendiriyor daha fazla sinirimi kontrol edemiyordum ve sonunda patladım.

Ben
Cevap versenize lan sinirleniyorum ama.

Slendy
Sakin ol Emily bu yüzden söylemek istemedik.

        Ben
Ben sakinim tamam mı?

Sinirlendiğim için dışarı çıktım arkamdan da kapıyı çarpıp çıktım ama aşağıdakiler ne olduğunu anlamadıklarından ikide bir soru soruyorlardı.Sonunda dışarı çıktım çok sinirlenmiştim ailem bana pek önem vermezlerdi.Ama ben onlara önem verirdim.Hatta bir kere haberlerde bir suçluyu haklı tutmuştum aileme de söylemiştim ama ailem bana ceza olarak evden atmışlardı.Daha sonra da eve çağırıp dövmüşlerdi ben onları hep sevmiştim.Slendy'nin odasında sırf bunları düşünürken ağlamak yerine kahkaha atmıştım nedeni de sırf ağlamamak içindi.Ben bu lanet olası olayları hatırladıkça daha çok sinirleniyorum sonra da ağlıyordum ama slendy'nin yanında ağlamak istemiyordum.Ben bunları düşünürken ormanın derinlerine gitmişim.Birden adımı duydum arkama baktım yine beşli gelmişti.Slendy söze başlayana dek sessizlik.Slendy*Emily neden bu kadar sinirlendin sana sinirini kontrol et demiştim.*dedi bende cevabı cevaplicam.Ben"Ügünüm ama ben ailemden bahsedilmesini sevmiyorum.Ufak tefek şeylerden dolayı bahsedilmesini sevmiyorum."dedim.Masky'de cevap verdi. 
Masky*Neden bana söylemedin.Onu geçtim de ne yaşadın bize anlatır mısın?*dedi.Bende anlatmaya başladım.

Ailem bana pek önem vermezlerdi ama ben onları severim ama artık sevmiyorum. Hatta bir kere haberlerde bir suçluyu haklı bulmuştum bunu aileme de söylemiştim ama ailem bana ceza olarak evden dışarı attımışlardı.Sonrada eve çağırıp dövmüşlerdi.Ben onları sevmiştim.Bir tane daha olay var.Ben okulda eziklenirdim hep alay ederlerdi.Ama ben alttan alırdım bir gün bir kız daha dalga geçti onu çok pis dövmüşüm.Duvardan duvara  vurmuşum sonra ailemi çağırmışlar eve gidince tekrar dövüldüm.Konuşmam bitmişti yanaklarımdan sıcak bir sıvı akıyıyordu demek ağlıyordum.Slendy konuşana dek hiç kimse konuşmamıştı.Slendy"Emily bize keşke baştan söyleseydin bizde senin üstüne gitmezdik. Ağlamak zorunda da kalmazdın" dedi.Ben*artık evemi gitsek yatıp bts'i dinlemek istiyorum ancak öyle rahatlarım.*dedim.Onlarda olumlu anlamda kafalarını salladılar.Bir süre yolda yürüdükten sonra eve varmıştık.Sonra odama geçtim rahat şeyler giydim ve yattım ve bts'in I Need You şarkısını açıp dinlemeye başladım sonrasında yine uyku.

Evet arkadaşlar bu bölümde çoooooookkkk uzun oldu ama güzel oldu bence.

Evet arkadaşlar bu bölümde çoooooookkkk uzun oldu ama güzel oldu bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      
           

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin