Okşama

187 10 5
                                    

Arkadaşlar biliyorum ilk bölümlerim saçma olabilir ama bunu küfürle belitrmenize gerek yok eğer kitabı sevmediyseniz, beğenmediyseniz veya yanlışlarım varsa bana fikir üretmem için örnekler fikirler verebilirsiniz. Okunma sayımız yükselmiş sizin sayenizde. Ama bunu yazma şeyim bir kişi, bir kitap yazıyor ve bu kitaba kötü yorumlar yazanlar oluyorlar. Ama yazar bu kitaba emek veriyor saat harcıyorlar o yüzden onların emeklerine saygı duymamız lazım. O kadar yazıyor zaman harcoyorsa bize de beğendiğimiz bölümü oylayalım(vote).Bölüm aşağıda.

Thomas,Mina ve ben creepypasta evinin yolunu tuttuk. Eyeless ile konuştuktan sonra başıma kaynar sular dökülmüş gibi oldu, çünkü Masky'nin drumu kritikmiş Slendy Masky'nin yanından ayrılmıyormuş. Umarım Masky iyidir.

Eyeless Jack'in Gözünden (creepypasta evi)
Emily hala ortalıkta yoktu yoksa Masky'nin bu durumundan faydalanarak yeni bir sevgili yapmış olabilir mi? Tabiki de HAYIR!!! O asla öyle birşey yapmaz, yapamaz da. Çünkü telefonda Masky'nin durumunu öğrendiği anda verdiği tepkiyi unutamıyorum,hadi tepkiyi geçtim de onun öyle bir kişiliği de yok zaten. Slendy odadan çıkmıyor, Masky hala uyanmadı ve Emily ortalıkta yok, hadi hayırlısı! ( eyeless'ın gözünden bu kadar yani bitti)

Ben creepypasta evini görünce  çok mutlu oldum. Kapıya koştum, kapıyı tıklattım sert bir şekilde, kapıyı açan Eyeless dı. Eyeless jack direk bana sarıldı bende ona sarıldım. Eyeless ayrıldığında, üzerimdeki çamurlu kıyafetlerime baktı,benim için endişelendiği suratından belli oluyordu. Arkamdakilere baktı ve dediki:

Eyeless  Jack
Emily bunlar kim? Niçin buradalar?

                                                            Emily
Bu Thomas *Thomas'ı gösterir* bu da Mina *Mina'yı gösterir*. Eyeless, Masky nasıl onu çooooook özledim.

Eyeless
Slendy odadan çıkmadı daha. Eminim o da seni özlemiştir Emily *gülümser*.

                                                   Emily
Peki ben odaya çıkıcam ve Masky'ime bakıcam. Yeter bu kadar. Thomas ve Mina  siz kendinizi tanıtın.

Thomas ve Mina
Peki Emily.

                                               Eyeless
                       Anlatın bakalım hikeyelerinizi.

Thomas ve Mina biribirine bakarak kaş göz işaretiyle birşeyler anlatmaya çalışmışlar ama proxy'ler pek birşey anlamamışlar. Mina da sinirlenerek ilk o başlamıştır.

                               Mina
Ben Mina 17 yaşındayım. 3 yaşındayken Zalgo tarafından kaçırıldım ve Zalgo'nun kölesi oldum. Çocukken onun dediklerini yapmadığım için her zaman döver ve işkence gibi şeyler yaptırırdı. Ben de artık bu eziyetlerden bıkarak 13 yaşımda kale'den kaçtım. 4 senedir de kendi hayatımı yaşıyorum ne eziyet var ne de dövülmekten korkma hissi.

        Jeff
Vayyyyy be ne kaçış ama çook havalı.

                     
                                         Eyeless
Jeff sus boş konuşma.

                                                                          Jeff
                                                               Tamam eyeless  

     Eyeless
Sen*thomas'ı gösterir.* Sen anlat bakalım.

                            Thomas
Peki başlıyorum. Ben Thomas. 18 yaşındayım. Masky'nin çocukluk arkadaşıyım.

Herkes Thomas'ın son sölediği şeyle şoka uğradı. Eyeless sessizliği bozarak der ki:

Eyeless
Anlatmaya devam et.

                                                                     Thomas
İşte 4 yaşında arkadaşlığımız başladı 10 yaşımıza kadar sürdü ve şuan düşmanız, çünkü bende Zalgo'nun kölesiyim, ama istetrek olmadım ve asla da olmazdım. İlk beynime girdi başım falan ağrıdı, beni zorladı, masky'i ve ailemi öldüreceğini söyledi. Ben de kölesi olmak zorunda kaldım sevdiklerim için. Mina'yla oradan tanışıyoruz. 10 yaşında kavga ettik, Zalgo yüzünden. Ben ona benden uzak durmasını söylicekken olmadı, Zalgo bana başka şeyler söyletti. Sonra biz ayrıldık, masky'i iyice özlemiştim zalgo'dan hep kaçmaya çalıştım, yapamadım. Emily'i kaçırdım masky'in yerini söylesin diye zorlicaktım amma velakin beni Mina ile yendiler şimdi de buradayız.

Eyeless, Emily'i kaçırdığı için Thomas'ı öldürebilirdi ama yapmadı,çünkü emily'e güveniyordu.

  Emily'nin Gözünden
Slendy'i odadan iterek çıkardım,koşarak geri döndüm odaya ve Masky'e sarıldım. Tüm anılarımız gözümde canlandı çok güzeldi. Masy, maskesiz çok çekici duruyordu. Ona sarıldım, onun elini tuttum, kafamı onun eline gömerek ağlamaya başladım. Ama ben ağlarken bir el hissettim kafamda, saçımı okşuyordu.


Sizce arkadaşlar uyanan kimdir?

           

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin