Thomas'ın Ortaya Çıkma Pişmanlığı

147 9 0
                                    

Masky'nin Gözünden
Keşke sinirlenmeseydimde Emily'e bağırmasaydım o da bir anlık sinirle kendisine bıçağı saplamazdı. Yhaaa ben onsuz nasıl uyurum,nasıl yaşarım,nasıl nefes alırım ... Ben ONSUZ hiçbir şeyim onu çoook özledim.Hepsi benim yüzümden oldu *ağlamaya başlar.*

Thomas'ın Gözünden
Benim yüzümden kavga ettiler hepsi benim yüzümden. Yaaa keşke Masky'i merak edipte,Emily'i kaçırmasaydım da oda beni buraya getirmesiydi. Özür dilemek istiyorum ama düşmanız ve yine kavga ederiz.

Yazarın Ağzından
Masky biricik sevgilisi için ağlarken, kimin için kavga ettikleri aklına geldi ve oturduğu yerden kalkarak bir hışımla Thomas'ın üzerine atlar. Tonlarca yumruk ve tekme atmasına rağmen Thomas hiçbir şekilde karşılık vermiyordu bu da Masky'i daha çok sinirlendiriyordu,zaten canından bile daha çok sevdiği sevgilisi onun yüzünden kendisini bıçakladı ... Sonra Thomas'ın üzerinden kalkarak duvara yaslandı ve yavaş yavaş yaslandığı yerden kayarak yere oturdu ve ağlamasına o şekilde devam etti.

Masky
Hepsi benim suçum hepsi *ağlamaya devam eder*

                          Thomas
*yerden kalkarak ağzındaki kanı siler.* Masky ... Aslında senin suçun yok,eğer ben seni merak edipte, emily'i kaçırmasaydım oda beni buraya getirmicekti sizde kavga etmicektiniz. Senin bilmediğin birçok şeyi ona anlattım sana da anlatmaya gelicektim ama Emily seni görmek için çok can atıyordu ben de ilk o görsün diye gelmedim üzgünüm .HERŞEY * hıçkırık* İÇİN ÖZÜR DİLERİM *hıçkırık* VAR OLDUĞUM İÇİNDE *hıçkırık* ÖZÜR DİLERİM * dış kapıyı açar ve tam çıkacakken Masky'nin ona seslenmesi ile durur,arkasına dönmesiyle boğazına bıçak dayanması bir olur.* M- m-masky

Masky
Sus sadece bana kavgamızla alakalı her şeyi anlat T-thomas.

                              Thomas
Tamam. 9 yaşındayken Zalgo aklıma girdi, garip  hissettim, hiçbir anlam içermeyen cümleler söyleyip gitti. Doğum günümde hani herşeyi kenara fırlatmıştım, ağlamaya başlamıştım  sonra da odama koşarak çıkmıştım. O zaman yine aklıma zalgo girdi ve tüm sevdiklerimi tek tek işkence ediceğini söyledi ö-ö-özellikle s-s-sana *hıçkırık* çok korktum s-s-sana birşey y-yapacak diye. Sonra odamda ki aynaya yumruk atıp kırmıştım elime de cam parçaları girmişti, kanıyordu elimi sargı beziyle sarmıştın. Bende sana sarılıp sana şunları söylemiştim; "Özür dilerim… Sana, her yapacağım hareket için özür dilerim. " demiştim hatta bana mal mısın demiştin. Daha sonra gece yarısı olunca bizden ayrılıp kendi evinize gitmiştiniz. Sabah olunca tekrar buluşmuştuk, sana benden uzak durman gerektiğini ve benim tehlikeli biriyi olduğumu söyleyecektim ama onların yerine, sana hakaret etmiştim bu yüzden kavga edip ayrıldık. Zalgo sana hakaret etmemi sağladı. Herşey için özür dilerim… Burada  bulunduğum içinde özür dilerim.                                 

Masky'nin elindeki bıçak yavaşça elinden kayarak düşmüştü. Masky bu duyduklarını anlamaya çalışıyordu, başı dönüyordu, midesi bulanıyordu ve yaraları ağrımaya başlamıştı. Sonunda gözleri karardı ve her yer sim siyah olmuştu.

Masky tam yere düşecekken Thomas onu belinden tutarak yere düşmesini engelledi.

Arkadaşlar bölümler geç geldiği için çok üzgünüm yeni bölümler yazacağım inşaallah😊😊😊😊
                       

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin