Çeki-Düzen Verme

162 13 0
                                    

Sabah uyandığımda ekimi yüzümü yıkadım.Saçlarımı ve üzerimi değiştirecektim Eyeless'a baktım uyuyordu.Bir tane pikeyi üzerine koydum.Lavaboya gittim.Kendime baktığımda utandım.Çünkü masky beni bu halde görse korkar veya üzülürdü.Saçımı açtım duşa rahatlamıştım.Duştan sonra saçımı taradım ve kuruttum.Saçımı tepeden sıkı bir atkuyruğu yaptım. Üzerime siyah sweatshirt ve siyah pantolan giydim.Telefonumu ve kulaklığımı alıp indim,aşağıda jeff,Jane,liu,toby ve clockwork vardı.Jeff nereye gittiğimi sordu bende biraz gezeceğim dedim.

Ormanda gezerken proxy'lerle kavga edişimiz ve o Masky💓Emily yazısını kazıdığımı ağaçla karşılaştım o günler geldi aklıma ağlamak istemesemde ağladım.Ağaçtan yavaş
yavaş kaydım toprağa oturdum.Ağlamamın bitmesini bekledim bitince telefonumu ve kulaklığımı çıkartarak Bts'in For you şarkısını açtım.Oturduğum yerden kalktım.Eve gidene kadar ful Bts'un For you şarkısını dinledim.

Masky iyileşecekmi düşüncesi kafamı kemiriyordu.Eve varıp telefonu ve  kulaklığı çıkartarak odama girdim.Eyeless oda da yoktu,neyse diyip tekrar duşa girdim.Yine aynı saçı yaptım,üzerime gri sweatshirt bir de siyah pantolon giydim.Karnım acıkmıştı yemek yedim.Sonra da odama girip yattım.Telefonumu ve kulaklığımı alarak yatağıma girdim.Sonrada Masky'le ikimizin Bts'in ortak şarkısı olan İdol şarkısını açtım.Üzerimi örttüm ve uykuya daldım.

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin