Sabah uyandığımda odamdaydım şaşırmıştım ama sonradan aklıma akşam uyuya kaldığım geldi. Slendy'den inşaallah olumlu bir yanıt alma umuduyla kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.Kıyafetlerim aynıydı. Hemen merdivenlerden indim az kalsın merdivenlerden düşüyordum ama Liu tuttu. Onun sayesinde kurtuldum. Liu'ya teşekkür edip Masky'den haber varmı diye sordum o da ,daha bir haberin gelmediğini söyledi. Mutfağa ilerlediğim sırada jane'le karşılaştım bana nasıl olduğumu sordu bende hala aynı diyerek su içip çıktım.
Masky'i çok seviyordum o da beni çok seviyordu ben bunu düşünürken birine çarptım ve yere düştüm çarptığım kişide yere düştü anlam verememiştim. Yere beni yanlışlıkla düşürene baktım, Hoodie'di. Yerden kalkmıştım, onu da kaldırdım ve özür diledim. Hoodie direk bana sarılmıştı. Kala kaldım öyle omzuma düşen o göz yaşları şaşırtmıştı ben şok olmuştum. Sonundabenden ayrıldı ve dışarı çıktı. Bende televizyonun karşısına oturdum. Masky'i merak ediyordum o iyimi diye. Sonunda Slendy çıkmıştı direk benim yanıma gelerek şöyle söyledi"m-masky'nin durumu kötüleşiyor"dedi.
Başıma kaynar sular döküldü, sinir beynimden taşıyordu, sinirlerim boşaldı, sinirlerim alt üst oldu, her yeri dağıtmak ve zarar vermek istiyordum. Eyeless ve Jeff beni tutuyorlardı sinirlerime hakim olmamı ister gibi. Sonundan sakinleştim ama yine de daha fazla dayanamadım ağlamaya başladım. Eyeless ve Jeff beni daha fazla tutamadılar onları itmiştim. Sinirden duvarı yumrukluyordum, tekme atıyordum. Bana birden birşey sarıldı anlam verememiştim ve arkama baktığımda Eyeless Jack'ti. Sonra da beni kendisine çekerek sarıldı. Artık hıçkırarak ağlıyordum. Sonrası karanlık.