Thomas'ın İntihar Etmeye Kalkışması

113 4 4
                                    

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra bölüm attım kusura bakmayın. Okul da var zaten sınavlarda yakında başlayacak. Ama zaman buldukça yeni bölümler atacağım.

Thomas
Hepsi benim yüzümden oldu, kavga etmelerine sebeb ben oldum. Oysaki buraya Masky'i merak edipte gelmemeliydim *hıçkırarak ağlar* masky ve emily'e bir şey olursa özellikle de masky'e bir şey olursa ben yaşayamam.

Eyeless
Thomas... Sakin ol bu senin suçun değil. Bunların suçlusu zalgo. Masky gerçekleri öğrenince her yaptığı şeyler için pişman olacak ve özür dileyecek.

Thomas
*Şaşırır ve sinirlenir* Nasıl sakin olayım?!!! Ya *gözleri dolar* arkadaşım ölmek üzere ve suçlusu benim...BENİM *kendisini gösterir.*

                                                          
  Mina
YETER ARTIK THOMAS!!  BURADAKİLERİN NE SUÇU VAR?!!! ONLARA KAFANA GÖRE BAĞIRAMAZSIN!!! *Thomas'a tokat atar*

Thomas
*Çok şaşırır* M-m-mina? *Gözünden yaş akar*

Thomas Mina'nın ona vurmasına çok şaşırır. Çünkü Thomas'a, asla vurmayacağına söz vermişti ve Mina bu sözü tutmamıştı ona vurmuştu. Thomas kendisini iyi hissetmeyerek evi bir hışımla terkeder.

Mina
Sizlerden çok ama çok özür dileriz. Aslında Thomas size bağırmazdı ama Masky ve Emily için endişeleniyordu. Ben en iyisi Thomas'ın yanına gideyim bu şimdi bir sinirle kendisine birşey falan yapar. İzninizle.

Eyeless Jack
Tabi ki gidebilirsin dikkat et kendine Mina.

Mina
Teşekkür ederim Eyeless. *evden çıkar arkadan kapıyı kapatır*

Minanın Gözünden
Ona vurmamalıydım... Ona söz vermiştim ama sözümü tutamadım. Şimdi bulabilirsen bul Thomas'ı. Nerede bu Thomas ya.

Yazarın Ağzından
Mina çalıların arkasında bir gölge gördü, bıçağını çıkararak çalıların arkasındaki kişiye bakmaya gitti. Çalıların arkasındakini görmesiyle ağzı açık kalmıştı. Çünkü yarı bilinci açık yarı bilinci kapalı duran bir adet thomas vardı ve sağ elinde jiletle atılan kesikler vardı. Bir diğer elinde ise bıçak vardı ve elini yavaşça geriye götürerek birşeyler mırıldanıyordu. Mina ,thomas'ın ne yapacağını anlamıştı elindeki bıçağı kendi boğazına saplıyacaktı. Mina bunu engellemesi gerekiyordu o yüzden ileri atılıp thomas'ın elindeki bıçağı, kendi bıçağıyla yere vurup düşürdü. Thomas ,minanın bu hareketine şaşırmıştı ama çok kan kaybettiği için başı dönüyordu ve daha fazla dayanamayıp yere yığılmıştı. Mina da yerde yatan Thomas'ı görünce yanına hemen çöküp onu sarsıyordu, ama thomas'da tık yoktu. Mina üzerindeki hırkadan ufak bir parça kesip Thomas'ın kanayan eline bastırdı. Kendi evinin yakınlarda olduğunu hatırlayıp Thomas'ı sırtına alarak kendi evinin yoluna doğru koşmaya başlar. Evine varınca Thomas'ı sırtından indirip, sırtı duvara gelecek şekilde oraya yaslar ve kapının anahtarını çıkarıp kapıyı açar ve thomas'ı da alarak içeri girerler. Mina thomas'ı kendi yatığına yatırıp kanayan eline pansuman yapar ve elini sarar. Sonra da onun başında bekler. Beklerken de uykusu gelir ve uyuya kalır.

Arkadaşlar bu bölümde uzun oldu ama bence güzel olmuş. Eğer bu bölümü beğendiyseniz lütfen oy verin😣😫

Gölgeyle Başlayan Aşk  (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin