Uyandığımda saat'e baktım 07:30 idi erken kalkmıştım ben bile bu hareketime şaşırmıştım.Şöyle Sabah erken kalkınca bir BTS keyfi verelim ehehe😊😂.Açtım bts'in ıdol şarkısını hem dinlemek,hem söylemek hem de dans etmek varya ufff çok zor.Dansımı görseniz var ya ben öldürmeden siz ölürsünüz hahaha😂😂😂.Dans ederken biraz da arkamı dönüp dans edim dedim varya pişman oldum çünkü arkamda slendy ve masky vardı ben çok utandım ya.Sonra da sinirlendim niye kapıyı tıklatmıyorlar ya rezil oldum.
Ben(Emily)
Ya niye kapıyı çalmıyorsunuz size rezil oldum.Başkası görmedi demi bts'in içine de ettiniz ya offfff😥😨😬😭.Masky
Önemli değil başkası yok zaten görmedi de BTS kim iki de bir onları söylüyorsun?Slendy
Ahaahahahajahahahaha Allah'ım çok komikti ya (iman vol) o nasıl bir dans ya ahhaaha bu kadar hiç gülmemiştim.Ben(Emily)
Offfff.Boşversene sen bts'i .Rezil oldum. Eğer birine söylerseniz yada video çektiyseniz benden çekeceğiniz var.Hiç kimseye söylemiyorsunuz ha😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😤.Ben adam öldürmeye gidiyom.Masky
Tamam ya bu kadar kızma!Benim onu yiyecekmiş gibi baktığım için tırsmıştır.Rezil oldum diyorum.Beni takmıyorlar ya öfffff sanırım adamı öldürdükten sonra yemek yicem sonra yatacam.Tabi yatarken yine bts'i dinlicem ehehehe.Neyse adam bıçak taşıyor lan yuh.Neyse adamın özel yerine bir tekme sonra adamın bıçağını almak sonra da öldürmek ve saklamak ve adam ölmüştür eheheheahahah😂😂😂😂😂😂😂.
Eve geldim üstümü değiştirdim yemek için aşağı indim yemeği yedim ve odama geçip bts'i dinlemek için yatağa yattım ve bts'in fake love şarkısını dinlemeye başladım sonrasında uyku.
Evet arkadaşlar bu kısa oldu yakında kitap biticek çünkü okul başlıyor.Yani yakında başlicak o yüzden yeni bölümler atmaya çalışıyorum.Ya bide buraya bts'i sokmadan olmuyor sonuçta bir armyiz yani ehehee.Okumayı ve oylamayı unutmayın.Ben pek böyle şeyler istemem ama yani ne biliyim değişik oluyor.Hadi bays 👋👋👋👋