Marcus mě vyzvedl u gynekologa a potom jsme zašli k psychologovi pro Julii.
"Dost se bojím, jak bude na tom Julie" řekla jsem Macovi a sedla si vedle něho v čekárně.
"Neboj Even je jeden z nejlepších psychologů co znám" ujistil mě.Dveře od doktora se otevřely a v nich stála usmívající Julie s balíčkem prášků v ruce. "Můžeš mi vysvětlit, jak si to dokázal?" otevřel pusu dokořán Marcus. "Promiň, ale to je lékařské tajemství" pokývl Even.
"Je důležité, aby brala tyto prášky každý večer před spaním" upozornil nás Even. "Neboj, na to už já osobně dohlídnu, děkuju moc. Kdy má přijít znovu?" optal se Mac. "Bude sem chodit každý den zhruba 10 dní a ty schůzky se přemisťovat. To znamená, že zítra přijedu já k vám okolo třetí, máte čas?" utáhl si kravatu. "No, budeme doma, ale pak jedeme nakupovat pro mrňata" odpověděla jsem mu. "To vůbec nevadí, u terapie je důležité, aby nás nikdo nerušil...*tak zítra ve tři, budu se těšit Julie" mrkl na moji sestřičku a zmizel v kanceláři.
Ihned jsem pohled přesměrovala na Julii. Už nebyla tolik rozhozená jako včera a dneska ráno. Ten doktor musí mít nějaký přesvědčovací taktiky. No i tak se mi zdá, že po Julií stále koukal. Na to si ještě dohlídnu.
Domů jsme se vrátili pozdě večer. Byli jsme totiž na večeři u Martinuse a Eriky. Ukázali nám pokoj pro jejich dcerku. Byl nádherný. Růžové stěny, bílá postýlka a komoda. Za to my, nemáme ani tu barvu. Asi budu muset Macovi domluvit.
*"Jestli vám to nevadí, dám si prášky a pokusím se jít lehnout" oznámila nám Julča a už si to mířila v pyžamu do pokoje.
"Byl si na ty policii?" sedla jsem si na sedačku a zapnula televizi. "Jo byl a teď na Eliáše byl vydán zatykač. Dají nám vědět, jak ho najdou a zavřou. Podložil jsem jim tam spoustu důkazů a taky svědectví Evena bude u soudu stačit" Mac si rozdělal chipsy. Jakmile jsem ho uviděla se ho cpát chipsama ihned jsem vystřelila do kuchyně pro moji oblíbenou hořkou čokoládu a uvařila si čaj.
S čajem jsem si opět přisedla k Macovi a položila si ho na moje břicho. Rozbalila jsem čokoládu a vychutnávala si ten pocit hořkosti.
"Ty si nedáš pokoj že ne?" zasmál se Mac. "Když ty chipsy, tak já čokoládu." jednoduše jsem odpověděla a přitiskla jsem se k němu.
"Volala si s mámou?" optal se po chvilce Mac. "Jo to jsem ti zapomněla říct. Mamka mi volala, jestli není u mě Julča. O žádným Eliášovi nevěděla, ale prý je to Tadeášův kamarád z basketu. Tak se snaží něco z něho vytáhnout. Souhlasila s tím, že bude Julča u nás dokud se to nevyřeší" dopověděla jsem monolog. "Takže na turné pojede s námi?" optala jsem se. "Zeptám se Evena, co bude pro ní nejlepší a pak to nějak naplánujeme" odpověděl Mac.
"Jak dlouho znáš toho Evena?" začala jsme s výslechem. "Prakticky od dětství, proč se ptáš?" odložil balíček a otočil se na mě. "Ty sis nevšiml, jak pokukoval po Julií" musela jsem mu to říct.
Marcus se tomu jen zasmál. "Co je tady k smíchu?" naštvala jsem se. "Nemůžeš se mu divit, Julie je krásná šestnáctiletá holka" řekl. "No já, ale nechci, aby Julií nějak ublížil. Seš si jistý, že mu můžeme důvěřovat?" zeptala jsem se ho vážně. "Emmo, můžeme. Je to normální 24 letej doktor a podle komentů holek sexy chlap se svaly a s dobrým srdcem. Takže kdyby chtěl Eliáš zaútočit na Julií, myslím, že se spíš prvně lekne Evena a dá jí pokoj." přesvědčoval mě Marcus až jsem nakonec tomu uvěřila.
***
Zazvonil zvonek a já jsem šla otevřít. V nich stál v džínách, obtaženém triku a košili Even. Přejela jsem si ho pohledem a pozvala ho dovnitř.
"My se s Marcusem vrátíme tak zhruba za hodinku a děkuji moc Evene, že si se ujal Julií. Jen se chci zeptat za týden odjíždíme na turné na 3 měsíce, co by si nám doporučil? Máme jí vzít s sebou nebo ne?" optala jsem se ho.
"Určitě bych vám nedoporučoval někam s ní jezdit a narušovat terapie. Jestli nemáte někoho, kdo by tu zůstal s ní, já bych to vzal. Dokud Eliáše nezavřou. Aspoň budete mít jistotu, že je v dobrých rukou." odpověděl Even.
Já jsem se na to moc netvářila, ale je to jediná možnost. Souhlasili jsme.
Tak máme tu novou kapitolu. Ještě se tu na scéně objevil Even. Doufám, že se vám bude kapitola líbit. Ale druhou dneska už nestihnu, tak mi to prosím promiňte.
Vaše Kikule 🍍💕🍌