Dneska s Macem odjíždíme na jejich turné. Nesmírně se těším, ale zároveň se bojím. O Julií. Jejich terapie se staly každodenní rutinou a Even sem tam u nás přespával. Macovi jsem nic neřekla, protože by se mi akorát vysmál, že jsem moc starostlivá.
"Tak se tu mějte jo, za 3 měsíce se vrátím, během toho budou i přestávky, které budeme věnovat letu sem" pohladila jsem Julií po tváři a následně ji objala. Za ní stál Even, který z ní nespustí oči, když je u nás. "Díky Evene, že ji pohlídáš, jsem tvým obrovským dlužníkem" podal si s ním Marcus ruku a potom objal Julií.
"Můžeme?" optal se Mac a já přikývla. Oba nám ještě zamávali a my se řítili směrem na letiště.
***
S Macem jsme už 2 měsíce na turné. S Julií si voláme jednou do týdne a zdá se být v pohodě. Eliáše policie našla a zatkla. Teď zbývá jen svědectví Julie a půjde do vězení.
Odemykáme dům a odkládáme kabáty.
*"Julie, už jsme doma" zakřičel Mac a následně se rozesmál. Divila jsem se čemu se směje a proto jsem se šla podívat. Even stál v kuchyni jen v boxerkách a před ním stála ve vyzívavé košilce Julie.*Já vám to vysvětlím" začala Julie. *"To bych prosila" skřížila jsem si naštvaně ruce na prsou.
*"Já s Evenem už 2 měsíce chodíme, bála jsem se ti to říct, protože určitě by si mi vmetla náš sedmiletý věkový rozdíl. Omlouvám se, ale Evena miluji a navždy budu. On mi pomohl, když jsem ho nejvíc potřebovala a oba jsme se nějak do sebe zakoukali a zamilovali" vysvětlovala mi a přitom bránila Evena vlastním tělem.Tak tohle chtělo panáka, ale nemůžu. Z kredence jsem vytáhla moji čokoládu a začala ji rychlostí blesku jíst. Musela jsem se uklidnit.
*"Omluvte mě, já to budu muset rozdejchat" omluvila jsem se a šla do posezení v naší zahradě.
Z Marcusova pohledu
Dneska jsem se zasmál tolikrát, jak dlouho ještě ne. Začalo to na letišti jak jsme přistáli. Emma totiž hledala sluneční brýle, které měla na hlavě.
Podruhé to bylo v autě. Emma nedokázala vlézt do auta. Tam jsme se taky trochu chytli. Potřetí, jak jsem spatřil tancujícího Evena v boxerkách u plotny. A počtvrté, když jsem viděl Emmyn výraz, jakmile je uviděla.
*" Vidím, že jste si tu vedli dobře" začal jsem se smíchem. Posadil jsem se na gauč a snažil se potlačit smích. *"Já se asi jdu převléct, pak si asi popovídáme, že?" řečnicky se zeptal Even.
Even s Julií odešli se převléct. Mezitím jsem se vydal za Emmou do posezení. "Já jsem v pohodě, jen mě to překvapilo, že zrovna Even"nestačil jsem se ji zeptat a už mě ujišťovala. "Nemusíš se bát, Evenovi na Julií záleží. On je do ní normálně zamilovaný jako nikdy nebyl do žádný jiný" opřel jsem se o rám přístřešku.
"Jak to víš?" ohradila se. "Even byl hrozný hovado na střední, ale pak přišel zlomový okamžik, kdy mu zemřel táta a změnil se. Já a brácha jsme ho v tu chvíli nejvíce podrželi a on nám je od té doby vděčný. A poznám, kdy mu na někom záleží. Potkal Julií, která měla podobný problém a rozuměla mu. Stejně jako já poznal pravou lásku a nehodlá se jí jen tak vzdát, budeš se muset s tím smířit" usmál jsem se.
"Víš co je vtipný? Že já a moje sestra jsme se zamilovali do Nora. By mě zajímalo, co na to řekne máma. Já jsem se odstěhovala na druhou stranu Evropy a teď i Julie? Ta to nerozdejchá" řekla Emma.
Objal jsem ji a spolu jsme odešli domů. Na pohovce už seděla Julie a Even, který svíral a hladil její ruku. Oba byli oblečeni a čekali, co jim na to Emma řekne.
*"Julie, jsem ráda, že si šťastná a přeji ti to" řekla Emma a Julie ji objala. Stejně jako já a Even jsem si chlapsky plácli.
***
Bylo už asi deset večer a naše holky už spaly. S Evenem jsme si otevřeli pivo a povídali si. "Tak to tě můžu považovat za budoucího švagra" pronesl jsem s úsměvem. "To můžeš, nikdy by mě nenapadlo, že jednou budeme my dva rodina" napil se piva.
"Víš kamaráde, Julie je člověk, který mi rozumí v mnoha věcech. Byla opravdu po dlouhé době první člověk, co jsem ji řekl o mém tátovi. Je dobrá v mnoha věcech." zakončil svoji větu a já hned pokračoval "jako třeba v posteli?" musel jsem to říct.
"Ano i v posteli, ale to není důležitý. Ona mě poslouchá, co říkám. Její vlasy a ty oči modrý oči snad miluji nejvíc. Kámo já se fakt zamiloval" zasnil se. Jo oči, ty jsem si na Emmě zamiloval na první pohled taky. Byl jsem rád, že Even našel tu pravou, kterou opravdu miluje a chce se ji věnovat celý svůj život.
Další kapitola. Užijte si ji. Další bude opět až v pondělí. Zkusím ještě jednu, ale nic neslibuju.
Vaše Kikule 🍍💕🍌