13.kapitola

213 10 0
                                    

 "Jonasi sfoukni taky svíčku jako tvůj bráška" pobídla jsem ubrečeného Jonase jenž se nechtěl odlepit z mého klína. Ten jen zakroutil hlavou ve znaku ne a doplazil se k Marcusovi. Chytil se jeho nohy a stoupl si. Vyvalila jsem oči. Jonas udělal první krok.

Marcus ho chytl za ruku a opatrně s ním začal dělat malé krůčky. Stejně jako já měl obrovskou radost.  Jonas postupně zrychloval až mu Mac nestačil. Z kapsy od saka jsem vytáhla mobil a začala to fotit i natáčet. Benjamin začal chodit asi o týden dřív než on. Samozřejmě i jeho první krůčky jsou zaznamenány v mém mobilu. 

Marcus s Jonasem přešel ke stolu, kde se na ně usmíval obrovský dort ve tvaru auta s jejich jmény a věkem. Klekl si k němu a spolu s ním sfoukl svíčku. Erika s Martinusem se pochlubili novou zprávou. Čekají nového potomka. Tinus doufá, že to bude chlapec a bude po něm stejně krásný jako je malá Ronja, která slavila s našima kluky své první narozeniny.

"Tadi, naholu" zvedla ručičky malá blonďatá dívenka s dvěma culíky. Martinus ji zvedl do náruče a opatrně s ní přešel ke stolku, kde už byl růžový dort s jednou svíčkou. Ronja s dopomocí svého táty a mámy sfoukla svíčku. Od svých rodičů dostala panenku a medvídka. Od nás dostala omalovánky s princeznami.

Našim klukům jsme koupili autíčka, medvědy, ale tentokrát menší než já a oni. Od strejdy a tety nějaké omalovánky. Dostali toho spoustu od všech příbuzných.  

"Byl to ale náročný den co?" objal mě Marcus ze zády, když jsem uklízela ze stolu. "Jo to byl, ale užili jsme si ty a to je hlavní. Kluci už spí?" otočila jsem se k němu čelem. "Jo spí a to znamená jednu věc" šibalsky nadzvedl obočím. V tu ránu mi došlo po čem touží. "Marcusi ne, mohli by se probudit" řekla jsem. "Ale jdi ty, víš přeci, že kluci spí jako dudci stejně jako já a nic je neprobudí"

Nad touto větou jsem dlouho nepřemýšlela, jelikož mě Mac vysadil na kuchyňskou linku. Líbal mě dravě na krku a postupně pokračoval k mému výstřihu. Přitom mi rukama neustále hladil po stehnech a přesouval se až k lemu mých kalhotek. 

Abych nezůstala pozadu vysvlékla jsem mu jeho triko a přesouvala se k rozepínaní kalhot. Já už seděla ve spodním prádle na lince a Marcus si strhával své džíny. 

"Myslíš, že linka bude pohodlná?" zasmál se Mac. "Nevím, ale pro gauč jsem radši" zasmála jsem se tentokrát já. Marcus mě chytl pod zadkem a donesl na gauč. Tam jsme pokračovali v činu. 

                                                                                                       ***

"Byla jsi úžasná, ty moje vílo" políbil mě Mac do vlasů. "Ty taky" odpověděla jsem mu a začala ho hladit po vlasech. Těchto chvil si je třeba vážit. Nikdy nevíte, co se stane a na jak dlouho budou trvat. 

Další kapitola na světě. Je to za to vynechané úterý.Trochu taková..no..já nevím. Užijte si ji. 

Vaše Kikule 🍍💕🍌

Erasmus 2 // Marcus a MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat