Capitolul 8.

387 7 0
                                    

Jerramy:Nu Emily.....De data aceasta am nevoie de ajutor....
Eu:Cu ce?
Jerramy:Tatăl meu a foarte dat afara de la munca și ieri ne-a ars casa.
Eu:Îmi pare rău dar de ce îmi zici mie?
Jerramy:Pai ma gândac ca m-ai putea ajuta cu ceva...
Eu:Jerramy nu te pot ajuta cu nimic.De ce ai venit la mine?Ai și tu rude și alți prieteni care te pot ajuta sper deosebire de mine!
Jerramy:Pentru ca eu încă te iubesc..
Eu:Hai lasa-ma cu vrăjeala asta de doi bani,Jerramy!Du-te la prietenii și la rudele tale și cerele ajutorul!
Jerramy:Bine Emily....Ai rămas la fel ca înainte...
Eu:Stii ceva Jerramy?Nu îmi pasa ce crezi despere mine.Nu te pot ajuta,ok?Cere ajutorul altor persoane.Pa!
Jerramy:Pa Emily!

Ca sa înțelegeți de ce nu l-am ajutat este pentru ca atunci când eram cu el am avut niște probleme destul de grave in familie,tata și mama erau sa piardă toată averea din cauza unu contract de-al tatălui lui Jerramy și i-am crezut ajutorul in toată acea perioada și el a refuzat.Si acum m-am răzbunat pe el.

M-am Așezat lângă Ashley pe canapea și urmat întrebările de la toți:

Jacke:Cine era ala?
Ashley:Ce vrea nenorocitu'?
Adam:Sa plictisit de târfe și acum nu are ce sa facă?
Eu:O sa va răspund la întrebări in timp ce va povestesc tot.

Am început sa povestesc și după Ashley a zis:

Ashley:Ba asta chiar e prost?Adica el vrea ajutor dar el nu la dat niciodată!
Jacke:Ok deci asta e dubios.Sunt sigur ca nu a pățit asta... doar vrea sa se aproprie de tine.

*Perspectiva lui Ashely*

Mai stam puțin de vorba după primesc un mesaj de la un număr necunoscut:

,,Ar fi bine sa ii zici fretelui tău sa nu se bage in treaba mea sau o sa pățească ceva ce o sa regrete iubițica lui."

,,Semnat J"

Când am văzut ca scrie ,,Semnat J" am știut ca e Jerramy.
Nenorocitul!!!Trebuie sa ii arat asta doar lui Emily nu mai trebuie sa vadă nimeni.

Adam:Ce faci iubire?Cu cine vorbești?
Eu:Ămmm....cu nimeni.
Adam:Atunci da-mi sa vad.

Am înghițit in sec și i-am arătat.

Adam:Asta e tipul de dinainte care are ceva cu Emily?/tipa el/
Eu:Da!Si nu știu ce vrea!
Jacke&Emily:Ce???
Eu:Jerramy mi-a trimis mesajul ăsta./și le arat mesajul/

Emily:Nu pot sa cred așa ceva !
Jacke:Nenorocitul!O sa plăteasca dacă face ceva!
Eu&Adam:Trebuie sa facem ceva!

După câteva secunde mai primesc un mesaj tot de la acel număr anonim adică Jerramy:

,,Nu trebuia sa le arați mesajul!!!Acum ce aveți de gând?Sa ma raportați la poliție?

Ma gândesc sa ii răspund la mesaj:

,,Aculta Jerramy...Nu rezolvi nimic daca îmi trimiti mesaje anonime și ne ameninți.Poti sa te întâlnești cu Emily și cu noi la cafeneaua din centru la ora 19 pentru a discuta."

,,Bine fie."

,,Ma bucur ca ai acceptata"

Am lăsat telefonul de o parte și m-am dus in camera mea fără sa zic nimic.

Emily:Ashley unde te duci?
Eu:In camera mea.
Emily:Ok vin și eu.
Eu:Ok.

Am ajuns in camera și m-am dus in baie pentru a ma schimba pentru ca nebuna aia te surprinde mereu și nu știam când intrea in camera.

M-am gândit sa fac un dus.

După ce mi-am terminat dușul m-am uscat cu un prosop și după mi-am lua pijamalele pe mine.

Pe patul meu stătea Adam care deja dormea.

Credeam ca vine Emily la mine dar ma rog.Imi place mai mult sa dorm cu el.

Ma duc pana jos pentru a-mi lua apa și ceva dulce și in Bucătărie ii vad pe Jacke și Emily care se lingeau.

Ieși din Bucătărie pentru ai lasa sa continue si trântesc usa pentru a fi auzita.

Emily deschide usa și ma vede pe mine stand cu mâinele in sân.

Emily:Acum poți sa intri.
Eu:Merci./zic și intru./

Îmi iau un pahar cu apa și un baton de ciocolata.

Ieși și ma duc la camera mea.Am mâncat batonul de ciocolata și am băut o gura de apa și m-am pus lângă Adam.

Ma uitam la el cum doarme..era așa drăguț.

Adam:De ce te uiti așa la mine?
Eu:Ohh credeam ca dormi.
Adam:Credeai.

Imi da un sărut scurt si după își Ivește zabetul fermecător.

Adam:Hai sa ne culcam ca mâine avem scoala.
Eu:Sigur.

Străinul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum