Nu aveam somn.Eram prea stresat din cauza lui Ashely.Ma tot întreb unde poate sa fie.E deja Martie și nu am găsit-o.
Poliția m-a anunțat ca e fără urma.
A dispărut și ma lăsat singur.Darcy:Nu mai fi trist.O sa o găsim.
Eu:Nu am găsit-o de doua luni.Nu pot sa nu fiu trist, nervos sau frustrat.Persoana pe care o iubeam atât de mult a dispărut și e fără urma.
Darcy:Îți promit ca o vom găsi.Am încercat sa iau legătura cu Adam dar a spus ca nu știe nimic de ea.
Ma gândesc ca poate am greșit cu ceva și a deranjat-o atât de tare încât sa ma lase de izbeliște.
Am tot sunat-o dar îmi intra casuta vocala.Mama:Kevin!Te suna cineva!
Am zis sa îmi las telefonul jos și eu sa ma relaxez in liniște sus.
Cobor scările și îmi iau telefonul.Primisem un mesaj de la Emily.Emily:Ce faci?
Eu:Pe acasă.
Emily:Sunt Jacke apropo.
Eu:Aha...
Emily:Voiam sa te anunț ceva.
Eu:Ce?
Emily:Emily tocmai a născut!
Eu:Felicitari!Sa va trăiască!
Emily:Mulțumim!
Emily:Când o sa puteți ca veniți in Miami?
Eu:Nu voiam sa va dau vestea printr-un mesaj....
Emily:Ce veste?
Eu:Ashley a dispărut de doua luni.A adormit in brațele mele seara și Dimineta nu mai era nicăieri.Am căutat-o peste tot și nu am găsit-o.Nici poliția nu a putut sa o găsească.E fără uram.Iam anunțat și parintii și ma Mir ca nu v-au zis.
Emily:Nu cred...
Emily:Cum e posibil așa ceva?
Eu:Nu am habar.
Eu:Sunt încă is stare de șoc.Nu am putut sa o găsim timp de doua luni.Nu a dat vre-un semn de viața de atunci.
Emily:Pai acum trebuie sa te las.Vorbim după.
Eu:Bine.Pa!
Emily:Pa!Îmi las telefonul și ma duc din nou sus.
Pe balcon era Brandon cu Darcy care aparent vorbeau.
Neinteresanduma ma duc la mine in camera și încerc sa uit de dispariția lui Ashley.
Dar nu pot.Totul îmi aduce aminte de ea.
Îmi las capul pe perna și îmi închid ochii cu intenția de a adormi.***
Sunt trezit de niște sunetele care se aud de jos.
Ma ridic enervat din pat și ma îndrept cu pași leneși pana jos.
Darcy se certa cu mama din cauză ca a lăsat dezordine in sufragerie .E ceva clasic la ea sa facă asta.
Zâmbesc cand pe fruntea surorii mele apare o mica cuta.
Își întoarce fata spre mine și se încruntă.Se uita din nou la mama și continua cearta.
Ma intorc in camera și ma asez din nou in pat cu intenția de a adormi din nou.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie