Kevin ma ia de mâna și mergem spre ieșirea parcului.
Mergem pe un drum care ducea spre o pădure.
Kevin nu zicea nimic.Eu nu zic nimic.Eram afundata in gânduri.Cateodata e mai buna tăcerea decât sa spui lucruri nepotrivite ,ca in cazul in care ma aflu eu acum.Mai bine ma abțin din a-mi exterioriza părerea fata de Kevin pentru ca poate o sa sune greșit.
De ce unele cuvinte ne afectează atât de tare?De ce ni se sfâșie inima in milioane de bucăți când auzim cuvinte care ne aducă durere?De ce nu putem trece peste momentele dificile cu ușurintă?Avem o sungura viața.O sungura șansa de a putea face tot ce ne dorim.
Așa am trecut eu peste despărțirea de Adam.Am zis ca el aparține trecutului și ca ,chiar dacă as fi vrut sa ne împăcăm nu puteam pentru ca el aparține trecutului.Dar dacă stau sa ma gândesc mai bine eu cu Adam nu ne iubeam.Era doar frica de a rămâne singuri dar, el nu era singur.Avea un copil și doua iubite.Il urăsc pentru asta.
Cu Kevin e diferit.Pe el îl iubes ,și el ma iubește.Kevin:Îngeraș?Esti bine?
Ii răspund dând afirmativ din cap.
Kevin:Ce s-a întâmplat?
Eu:Nimic./zic in timp ce zâmbesc/Ce se putea întâmpla?
Kevin:Nu știu.Kevin ma săruta pe obraz după care ma ia in brațe.
Kevin:Mai vrei sa mergem?
Eu:Nu.Ma dor picioarele.Ne întoarcem și mergem spre casa.
***
Eu:Brendon.Ce faci?
Brendon:Am venit sa va vizitez dar nu erați si m-am gândit sa rămân.
Eu:Aha...și adevarul?
Brendon:Ma dat mama afara din casa.Zâmbesc.
Kevin:Ce ai făcut?
Brendon:Am cam făcut o gramada de mizerie.Îmi dau ochii peste cap.
Eu:Tipic ție.
Ma duc in bucatarie și vreau sa mănânc ceva dar realizez ca nu este absolut nimic.
Ma duc in camera și iau o carte din biblioteca.
Kevin intra și el in camera și se pune lângă mine.Eu:Brendon a plecat?
Kevin:Da.A zis ca se duce cu ceva prieteni in oraș.
Eu:Aha...Închid cartea și îmi iau telefonul pentru ca am print un mesaj de la Emily.
Emily:Hei.Ce faci?
Eu:Pe acasă.
Eu:Tu?
Emily:Și eu
Emily:Vrei sa mergem undeva in oraș?
Emily:Toți 4
Eu:Suna bine.Unde sa mergem?
Emily:Ma gandeam sa mergem la un restaurant.
Eu:Ok.O sa ne întâlnim in centrul orașului și mergem după vedem noi la ce resatutant mergem.
Emily:Ok
Emily:Ne vedem acolo in 30 de minute
Eu:Bine.Eu:Mergem in oraș cu Emily și Jacke.
Kevin:Bine.Începem sa ne pregătim.
Eu ma îmbrac așa:Când e gata și Kevin ne ducem spre mașina.
Eu:Tu conduci.
Kevin:Ok.Ma pun lângă Kevin și îmi pun centura.
Kevin își pune mâna pe coapsa mea și eu îmi așez mâna peste a lui.Kevin:Simt ca s-a întâmplat ceva cu tine ,îngeraș.Te simți bine?
Eu:Ma simt excelent.Doar ca ...
Kevin:Ce?
Eu:De când a reapărut Brendon
s-au schimbat unele lucruri.Simt ca ne îndepărtăm.
Kevin:Nu ne îndepărtăm.Doar ca am vrut sa îl cunosc pe Brendon.Ii răspund cu un zâmbet , el făcând la fel.
Kevin:Și unde trebuie sa mergem?
Eu:In centru.Kevin pornește mașina și mergem pe drumul ce duce spre centru.
Îmi las capul pe geam și încep sa fredonez melodia ,,All of me" care se auzea și la radio.Când ajungem ne dam jos din mașina și îl vedem pe Jacke și pe Emily.
Eu&Emily:Buna!
Kevin&Jacke:Salut!
Eu:Deci...unde mergem?
Jacke:Haindeti după noi?
Eu:Ok.Kevin ma ia de mâna și ne ducem pe urmele lui Jacke și Emily pana când se opresc in fata unui restaurant.
Jacke:Aici.
Kevin:Ok.Intram in restaurant și ne ducem la o masa.In scurt timp apare și chelnerul.
Eu:Buna seara.As dori o salata cu pui și o apa plata.
Comanda și ceilalți și când ajunge mancarea Jacke începe sa mănânce cu dezgust.
Ma uit puțin ciudat la el pentru ca nu l-am mai văzut făcând grimasa asta.***
Seara s-a terminat rapid.
Am vorbit despre facultate și planuri de viitor.Eu:Ce cauți in casa mea?
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie