Capitolul 11.

271 6 0
                                    



Eu cu Emily ne urcam in mașina lui Adam pentru a ne dece la spital.(am permis)

Voiam sa stau cu Emily ca sa discutam ca fetele.

Eu:Emily ești bine?
Emily:Nu.Ma simt la fel.
Eu:Ai făcut un test de sarcina.Cel mai probabil e s fi însărcinată.
Emily:Da am făcut.Si era negativ.
Eu:Hmmm...O sa vedeam dacă ești însărcinată cu adevărat la spital.

In 10 minute ajungem la spital.

Doctor:Domnișoara Smith se pare ca sunteți însărcinată in prima luna!Felicitati!
Emily:Nu pot sa cred!/spune și își pune mâna la gura eu făcând la fel/

Emily zâmbește și începe sa plângă
Plecam din sala și ne ducem la băieți.

Emily:Am o veste!
Jacke&Adam:Care?
Emily:Sunt însărcinată!
Jacke:Nu pot sa cred!Sunt așa fericit!
Emily:O sa avem un copil!
Jacke:O sa fim o familie fericita in 9 luni./spune și ii mângâie burta/

Eu cu Adam stătea cu fata la ei și ne abțineam sa nu plângem.
Nu știu de ce îmi vine sa plângă.Aduca nu e ca și cum eu sunt in locul lui Emily dar sunt așa mândra de ea.

Adam:Și nunta când vine?/pun aceasta întrebare pentru ca știu ca Jacke vrea sa o cera in căsătorie de doua săptămâni/
Emily:Dupa ce o sa fiu cerută.

Emily se întoarce și ne imbratiseaza pe mine și Adam iar când ne desprindem din îmbrățișare Jacke stătea in genunchi cu o cutiuțe mică neagră din catifea in mâna.

Jacke deschide cutiuțe și zice:

Jacke:Emily știu ca am avut perioada asta in care eram foarte dinstantati dar am avut multe momente frumoase împreuna si vreu sa te întreb:Vrei sa fi soția mea?

Emily avea lacrimi pe obraji și cu greu reușește sa zica:

Emily:Da!

Eu cu Adam ne abțineam foarte greu sa nu plângem pentru ca era un moment sentimental si ma bucurăm pentru prietena mea și pentru Jacke.

După ce își termina momentul romantic plăcem acasă.

*Acasa*

Eu:Adam!
Adam:Da Draga!
Eu:Hia la desert!
Adam:Bine!

Vine jos și se aseară la masa.

Adam:Ce ai făcut?
Eu:Clătite cu nutella!
Adam:Yummmm!
Eu:Adam ne putem duce pana la mall ca sa îmi iau niște haine?
Adam:Desigur.

*La mall*

Eu:Adam hai sa mergem prima data intr-un magazin unde găsesc rochii drăguțe ca am nevoie de una nua pentru nuntă lui Jacke cu Emily.
Adam:Desigur!

Intram in magazin și încep sa ma uit la rochiile acelea.Toate erau minunate!
Găsesc o rochie vișinie care avea un decolteu nu foarte mare in V și cu dantela la mâneci.Era o rochie strâmtă pana la buric si după era bufanta.

Eu:Asata o iau!
Adam:Bine.

Adam plătește rochia și dupa mergem intr-un magazin de pantofi.
Îmi iau o pereche de pantofi tot vișinii ca și rochia.

Eu:Sunt buni aceștia.
Adam:Poți sa ieși din magazin ca o sa-i plătesc eu.
Eu:Bine.


Ies din magazin și ma îndrept către o mini canapea și ma așez pe ea.
In timp ce îl așteptăm pe Adam am văzut o fata care avea de mâna un bebelus care semăna exact ca Adam.Mi se pare dubios.Acea tipa cu bebelușul intra  in magazinul in care era Adam.
I-am văzut pe cei dou sărutându-se și Adam a luat bebelușul in brațe și se juca cu el.Nu pot s cred ce mi se întâmpla!
Astept sa iasă Adam din magazin și vine către mine și zice:

Străinul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum