*Peste doua luni*
Sunt in aeroport alături de mama,tata,Emily,Jacke,Katie,Lyam și Alexander.
O sa avem zborul spre Los Angeles intr-o ora.
De abia astept sa ma duc din nou acolo.Urcam in avion și dupa ce se spun toate chestiile alea pe care nu le ascultam având privirea ațintită pe fereastra.
In 10 minute decolam.Fără sa îmi dau seama îmi pun capul pe umărul lui Alexander și adorm instant.
Sunt trezita când Alexander îmi zice la ureche ca in 5 minute aterizăm.
Ma ridic somnoroasa de pe umărul sau și ma uit din nou pe geam.Am aterizat și am ieșit din aeroport.
Acum suntem într-un taxi care ne duce la cămin.Ne dam jos din taxi după ce plătim și intram in cămin.
Ne ducem la acea doamna si ne zice in ce camere o sa stam si la ce etaj se afla camerele.
Eu cu Katie și cu încă o fata am înțeles ca stam la ultimul etaj și la ultima usa in corpul A,iar băieții stau tot la ultimul etaj a 4-a usa corpul B.Eu cu Katie ne urcam in lift și când ajungem la ultimul etaj observam ca e un coridor care se unește cu corpul B
Ne ducem in camera.Cand intru in camera zâmbesc.Nu e foarte mare dar nici mică:
Eu o sa stau in patul de la geam.
Baia e drăguța și ea
După ce ies din baie ma duc in graba înapoi in cameră și ma îndrept spre patul de la geam și îmi arunc geamatanul lângă pat si eu ma arunc in pat.
Katie se pune in patul din mijloc.Peste doua minute apare o fata drăguța zi zice:
Fata:Voi trebuie sa fiți colegele mele de camera.
Eu sunt Kenzie.
Eu:Eu sunt Ashley.
Katie:Eu Katie.
Kenzie:Ma bucur sa va cunosc.Observ ca v-ați ales deja locurile.
Eu:Mda.Ma uit la Kenzie cu un zâmbet larg.
E drăguța.Eu:Kenzie.Tu stii locul?
Kenzie:Bineînțeles.
Eu:Ne poti arată și noua împrejurimile?
Kenzie:Desigur.Ieșim din camera și ne ducem spre scări.
Coboram un etaj și Kenzie zice:Kenzie:La etajul asta stau curvele campusului.Si-au tras-o cu aproape toți băieții de aici.
Eu:Ahh.Le urăsc pe astea!
Kenzie:Shhht!Vine Linda.Dacă o sa ma calce pe nervi curvulita asta ii smulg toata peruca aia și ii tai țâțele cu cuțitul!
Linda:Pe cine avem noi aici?
Apar persoane noi.Doar curvulite am văzut in ulitimul timp.
Eu:Ia uite cine vorbește!Curva campusului!Pleaca dracu' din fata mea in secunda asta pana nu îți tai țâțele și le dau la câini!Linda pleacă și nu mai zice nimic.
Kenzie:Îmi place de tine.Ai o atitudine mișto.
Eu:Merci.Sa stii ca reactionez așa doar când ma calci pe nervi foarte tare.Kenzie zâmbește și zice ca se duce la o prietena.
Pe Katie am văzut-o ducându-se sa cumpere niște dulciuri.
Eu ma duc la Alexander și Lyam im camera.
Bag la usa și aud un ,,intra"In camera era doar Alexander care își punea hainele in dulap.
Eu:Drăguța camera.
Alex:Da.Dar e destul de mica.
Eu:Eh pai dacă tu ești învățat doar cu camere mari eu ce sa-ți fac?
Alex:Da.
Eu:Mai stați cu cineva in camera?
Alex:Nu.E camera de doua persoane și nu știu de ce ai pune intr-o camera de doua persoane un pat de doua persoane și unu de o persoana.
Eu:Pai in caz de orice.../zic ridicând din umeri/
Alex:Și cum e camera voastră?
Eu:Haide sa o vezi!Îl iau de mâna și ieșim din camera lui .
Alergam spre camera mea și când o deschid zice:Alex:E drăguța.Si destul de spațioasă.
Și holul e destul de mare.
Eu:Da...sunt ok.Ma îndrept spre geam și când dau perdeaua realizez ca are o usa pentru a ieși pe balcon.
Deschid usa și intru in balcon.
Acolo erau trei scaune și o masa micuta rotundă.
Îl chem si pe Alexander sa mai vorbim puțin și sa bem o cafea pentru ca am luat doua cafele.
Se înserase in Los Angeles și toate luminile erau aprinse.
Arată superb.
Ma ridic de pe scaun pentru a ma duce s-am iau un hanorac peste tricoul de pe mine pentru ca sa făcut puțin răcoare dar Alexander ma ia de mâna și ma trage spre el corpurile noastre fiind aproape lipite.
Ma uit in ochii lui superbi și pentru a doua oară ii simt buzele moi peste ale mele.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie