Intru in casa și pe canapea o vad pe Ashley cu Adam.
Eu:Ashley.Ce faci cu el?
Ashley:Ummm...tu cine ești?
Eu:Cine sunt?Sunt iubitul tau!
Ashley:Nu e adevarat!El e!
Eu:Ce?
Matușa:Haide sa îți explic!Ma trage de mâna pana in bucatarie și zice:
Matușa:Ashley a siferit un accident de mașina.S-a lovit la cap și și-a pierdut memoria.Nu își mai amintește nimic din ultimii 2 ani.
Eu:Și e posibil sa își poată aduce aminte?
Matușa:40% șanse.Oftez puternic și îmi masez tâmplele cu mâinile.
Eu:Unde e camera mea.
Matușa:La etaj ultima usa pe dreapta.Încuviințez și îmi iau bagajul și ma duc in camera.
E o camera modesta.Cu un pat de doua persoane, un dulap imens in partea dreapta a camerei, un geam imens și un birou.
Ma runc in pat cu intenția de a adormi dar tot ma gândesc cum Ashley nu își aduce aminte cine sunt.
O bătaie in usa ma face sa tresar și răspund sec cu un ,,intra".
E Ashley.Ashley:Deci tu cine ești și ce cauți aici?
Eu:Stii suntem împreuna și asta e casa noastra.Dar aparent tu nu îți aduci aminte sa fi împreuna cu mine...
Ashley:Mhm...Adam e iubitul meu.As vrea sa nu te bagi in relația noastra.
Eu:Și crezi ca o sa reușesc?Stam in aceeași casa și eu știu ca tu ești iubita mea.Te iubesc și te voi iubi și nu voi renunța pana când nu îți vei readuce aminte cine sunt și toată relația noastra.Ashley se uita confuza la mine și se întoarce ca sa iasă din camera.
Ashley:Renunța.
Zice și pleacă.
Oftez puternic și îmi prind fata între palme.***
Deschid ușor ochii și vad ca pe colțul patului se afla cineva.
Se întoarce și vad ca e Adam.Adam:Îți pare bine sa ma revezi?
Eu:Da!E visul meu de camd sunt mic sa te revăd Adam.
Adam:Știu asta.Dar ce nu știu e de ce ești tu in casa mea.
Eu:Casa ta?Eu am fost înștiințat ca asta este casa mea și a lui Ashley.Tu ești in plus in toată ecuația asta.
Adam:Asculta Kevin.Pe Ashley ai pierdut-o.Nu o sa se mai reîntoarcă la tine.Nu știe cine ești și nici nu o sa îți mai readucă aminte.
Eu:Tu ai pierdut-o din clipa in care ai înșelat-o.Adam se uita cu dispreț la mine și se ridica.
Adam:Ei bine Kevin, ea nu mai știe cine ești așa ca eu zic sa găsești pe alt cineva.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie