Eu:Lasa-i pe ei.Daca te-au batjocorit înseamnă ca nu erau prieteni adevărați.
Acum suntem noi și promitem sa nu te lăsam niciodată.O vad pe Kenzie cu lacrimi in ochi și ma duc la ea sa o iau in brațe.
Eu:Hei!Nu plânge.
Își ridica capul de pe umărul meu și isi șterge lacrimile.
Kenzie:Haideti in camera.
Katie:Bine.
Eu:Eu însă ma duc pe la Bryan.
Kenzie:Bine.Ma îndrept spre camera lui Bryan și când ajung bat la usa.
Aud un ,,intra" și intru.
Îl vad pe Bryan stand in pat pe telefon și când ma vede se ridica și vine la mine și îmi da un sărut scurt.Bryan:Ce faci?
Eu:Ma venit sa te vad.Doar zâmbește.
Bryan:Poti sa te pui pe pat dacă vrei.
Eu:Bine.
Stia singur?
Bryan:Nu...mai stau cu un tip.
Eu:Ok.
Bryan:Și tu ce ai mai făcut?
Eu:Am fost afara cu Katie și Kenzie.
Bryan:Super.Mai vorbim chestii legate de facultate duoa care zic:
Eu:Pai eu o sa plec.
Bryan:Dacă vrei.Ma ridic și îl sărut scurt pe obraz după ies din camera.
Ma duc spre camera mea și apăs pe clanța dar nu se deschide.
După ce reușesc sa o deschid și merg in baie.
Le vad pe Katie și pe Kenzie stand întinse pe jos și aveau sânge pe ele și lângă ele și lângă era un cuțit,o lama si un pistol.
Katie avea pe vene tăieturi foarte adânci și avea o rana foarte mare in piept.
Kenzie era înjunghiată și avea zgârieturi la fel de adânci ca Katie pe vene.Ma duc lângă ele și izbucnesc in plâns.
Iau cuțitul și il arunc într-unul din pereți cât de pot.Ma uit la Katie și după ma uit la Kenzie.
Eu:De ce?/zic printre suspine/
Îmi las capul in jos și atunci aud cum cele doua rad.
Se uita amândouă la mine si eu sunt socata.
Kenzie:Farsa!!
Eu:Vai de viața voastră!Cum sa îmi așa ceva?Voi știți ce era in sufletul meu?
Kenzie&Katie:Ne pare rău.
Eu:De unde ați făcut rost de un pistol?
Katie:Un prieten.
Eu:Și rănile sunt fake?
Kenzie:Da!Ia un șervețel umed și se șterge.
Eu:Nu pot sa cred ca mi-ați făcut asta!
Katie:Ne-a venit când urcam scările.
Eu:Și când ați avut timp sa faceți asta?
Kenzie:Ai stat cam 30 de minute la Bryan și am avut destul timp.
Și pentru ca eu ma pricep foarte bine la machiaj
Eu:Aha.
Atunci dacă nu ați murit o sa va omor eu.Iau cuțitul in mâna și l-am îndrept spre gâtul lui Kenzie.
Îmi apropii cuțitul de gâtul ei.
Ii putem Auzii bătăile inimii foarte alerte.
Arunc cuțitul in spatele ei și după zice.Kenzie:M-ai speriat de moarte.
Eu:Nu doar voi sunteți bune la chestii de astea.După ce se șterg ele de ,,rănile" acele ne ducem pe balcon și vorbim despre petrecere din seara asta.
Eu:Eu o sa ma duc.
Katie:Și noi.
Eu:Super.Dar de la ce ora e?
Kenzie:20:00.
Eu:Intr-o ora.Ele dau afirmativ din cap și după ne ducem in camera.
Ma duc sa fac un dus după care încep sa îmi aleg hainele.
Decid sa îmi iau o pereche de pantaloni scutiți și un tricou puțin transparent pe care scria ,,classic" și pe care îl bag puțin in pantaloni pentru ca e puțin lung.
La par nu fac nimic și îmi fac machiajul zilnic.
Îmi iau Vansi și o geanta in care îmi pun niște banii,cheile și telefonul.Ieșim toate trei din camera și ne îndreptam spre mașina lui Kenzie.
Le-am zis băieților ca mergem la o petrecere și au zis ca nu vin.Peste 20 de minute ajungem la o casa gigantica.
Ne dam jos din mașina și ne îndreptam spre casa.
Cu cât înaintam mai mult cu atât se auzea muzica mai tare.
Intram in curte și pe o banca era Kevin și încă 6 persoane pe care nu le-am mai văzut in viața mea.
Ne îndreptam spre grup și după eu ii salut cu un simplu ,,hei"Kevin:Haideti înăuntru.
Kevin își pune mâinele in jurul taliei mele și îmi șoptește la ureche:
Kevin:Ești foarte frumoasa.
Eu rostesc instant.
Eu:Mulțumesc.
Kevin:N-ai pentru ce.Ma întoarce cu fata la el și se uita când la ochii mei când la buzele mele.
Își apropie ușor fata de a mea și ma săruta încet pe buze.
Ii răspund la sărut.
A fost cel mai perfect sărut de care am avut parte.
Când ne desprindem din sărut se uita la mine și zice:Kevin:Nu mai rezistam ,Ashley!De când ai venit aici am pus ochii pe tine și astpetam sa fac asta.
Ma uit in ochii lui superbi și doar dau din cap.
Ne ducem spre intrarea in casa și simt cum Kevin ma ia de mâna.
Ma uit la el și ii zâmbesc.
Cand intram in casa ma strânge de mâna și urcam pe niște scări.
Intram intr-o camera foarte mare și avea o masa mare in mijloc și in jurul ei era o canapea uriașă.
Pe canapea erau persoanele de dinainte.
Kevin se aseara in mijlocul canapelei și îmi zice sa ma asez lângă el.
Ma pun lângă Kevin și el zice:Kevin:Ce ziceți sa facem un joc?
Noi:Suna bine.
Kevin:Se numește spune sau bei.
Ne punem întrebări și dacă nu vrem sa răspundem o sa bem un shot de tequila.
Noi:Bine.
Kevin:Elly tu pui întrebările acum.
Elly:Ok.
Deci...Ryan...ai face sex cu o persoana din incaperea asta?
Ryan:DaElly pune tot felul de întrebări.
Ajunge la mine și ma intreaba:Elly:Ashley...ai face sex cu Kevin?
Eu:Da...de ce nu?Kevin se uita la mine și zâmbește.
E așa de dragut când zâmbește.Elly:Dar tu Kevin.Ai face-o?
Kevin:Da.In momentul acesta am rosti.
Jocul continua pana când toți suntem destul de amețiți.
Bine eu am băut doar doua shoturi.Iar Kevin a băut unul.Kevin:Vrei sa te duc înapoi la cămin?Vad ca Kenzie e cam amețită.Adica totusi a băut 10 shoturi.
Eu:Dacă vrei tu sa ma duci...
Kevin:Eu nu m-as supăra dacă ai dormi aici cu mine.Ma ia stil mireasa și urca cu mine doua etaje.
Deschide o usa și intra in camera.
E o camera destul de spațioasă și frumoasa.
Are un pat de doua persoane și mobila alba.Ma pune pe pat și îmi da un hanorac care îmi vine pana la genunchi.
Kevin:Poti sa te duci in baie sa te schimbi./zice in timp ce îmi arată cu mâna spre o usa/
Ii zâmbesc și ma ridic ducandu-ma spre baie.
Îmi iau hanoracul pe mine și ies din baie cu hainele in mâna.Kevin:Poti sa le pui la mine in dulap.
Eu:Bine.Îmi face semn sa ma pun in pat.
După ce ma pun eu se pune și el.
Ma intorc cu fata la el.
Se uita in ochii mei,eu făcând la fel.Se apropie de mine și îmi da un sărut scurt pe frunte.
Își pune o mâna in jurul meu iar,eu îmi închid ochii și adorm imediat.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie