•Un an mai târziu•
Relația mea cu Adam merge din ce in ce mai bine.Jacke și Emily sunt tot împreuna dar parca sunt mai distanțați și mai reci unul cu altul.
Am avut și absolvirea acum doua zile și in Septembrie o sa ma duc la facultatea de psihologie.
Adam:Ce zici sa ii chemam pe Emily și Jacke sa mergem la un restaurant.
Eu:Suna bine.Emily cu Jacke s-au mutat acum 6 luni într-un apartament in centrul orașului și pe Emily o vedeam doar pe la scoala și pe Jacke doar cam la o luna când venea pe la noi.
Iar eu cu Adam stam la 4 străzi distanță de casa mea și casa e lângă un lac superb.
Îl sun pe Jacke și Răspunde după doua secunde:
Eu:Alo,Jacke.
Jacke:Salut.
Eu:Ce ai zice sa ieșim toți patru la un restaurant?
Jacke:Suna bine.Dar la ce restaurant?Pe fundal se aude cum Emily începe sa tipe la Jacke:
Emily:NENOROCITULE!!! CUM ÎȚI PERMIȚI SA MA INSELI???SUNT DE FATA CU TINE!!
Jacke:E ASHLEY!!
Emily:Ups.Eu:Ok deci ma gândeam la restaurantul acela de la capătul orașului.Are mancare super buna.
Jacke:Da e bine.Ne vedeam acolo intr-o ora.
Eu:Ok pa frățioare!
Jacke:Pa surioara!Ii zic lui Adam ca a acceptat și ma duc sa îmi fac un dus.
Las apa fierbinte sa mi se scurga pe piele.Ma gândesc la toate momentele din viața mea.Ies din dus și ma șterg cu un prosop și îmi iau o rochie neagră pe mine.
La machiaj folosesc fond de ten,un fad auriu,rimel și tuș.
Parul mi-l îndrept. Și îmi aleg împerechere de pantofi negri.
Cobor pe scări și jos îl vad pe Adam îmbrăcat elegant.Zambesc și ma duc spere el și ma ia de mâna.Adam :După tine./spune și îmi deschide usa/
Ii zâmbesc și ies din casa el uramandu-ma.Imi deschide usa mașinii,Intru după care o Închide și se pune și el la volan.Pornim spre restaurant și ajungem in vreo 20 de minute.In fata restaurantului era Emily și cu Jacke:
Jacke:Buna!
Adam&Eu:Salut!Intram in restaurant și ne așezăm la o masa mai retrasa.
Vine o chelnerița și ne ia comanda.
Eu voiam o salata cu pui și un vin alb,Adam și Jacke au comandat piept de pui cu cartofi prajiti si vin roșu iar Emily nu a vrut nimic decât apa.
Eu:Emily ce e cu tine?
Emily:Nu am nimic!/spune rece/
Eu:Haide Emily spune!
Emily:Ashley nu ma simt bine.Mi-e greață și am dureri de cap de vreo 2-3 zile.
Eu:Îți promit ca după ce plecam de aici o sa mergem la spital sa îți faci niște analize.
Emily:Ok.Când vine mâncarea începem sa mâncam mai puțin Emily care își savura apa.
In jumătate de ora plătim și plecam spre restaurant.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie