Brendon:Ashley?Ce faci aici?
Eu:Umm...nimic...
Darcy:Ne spionați cumva?
Eu:Pffff...nu...Suntem aici de multă vreme.
Kevin:Ba nu.Ii dau un cot in stomac.
Kevin:Adică da.
Ne întoarcem și plecam.
Eu:Ești idiot.
***
*perspectiva lui Kevin*
Am mersi acasă și am dormit pana la ora 19:30.
La 20 am coborât la petrecere.S-au adunat destul de multe persoane.
Ashley a decis sa nu vina.
Ma pun pe canapea lângă Ryan.Ryan:Ce faci ma?Pari demoralizat.
Eu:Nu am nimic.
Ryan:Hai ma ca se vede ca ai ceva.E legat de Ashley?
Eu:Da.O iubesc doar ca simt ca ceva rău se va întâmpla cu relația noastra.Simt ca cineva o sa ne îndepărteze.
Ryan:Aolo ba.Te-ai stricat.Nu erai așa înainte.Seara a decurs destul de bine.Nu voiam sa beau așa ca nu am băut.
Ma duc im camera și o vad pe Ashely cum încerca sa îl dea pe un tip jos de pe ea.Ashley:Te rog ajuta-ma!
Ma duc lângă acel tip și il trag jos de pe Ashley.Incep sa ii dau pumni.
Când mi se pare ca l-am bătut destul ma uit la fata lui.
Era Ryan.De asta a plecat mai repede.Eu:De asta ai ,,plecat mai repede"?Ce fel de prieten ești tu?
Ryan:Mereu am plăcut-o pe Ashely.Arata minunat.
Eu:Dar nu trebuie sa faci asta.Stii bine ca avem o relație relativ lunga.Ryan nu mai zice nimic și pleacă furios din camera.
Ashley:Nu pot sa cred ca a vrut sa facă asta.
Eu:Nici eu.Ma pun in pat lângă ea și am luat-o in brațe.Stam așa ceva timp pana adormim.
***
Dimineața ma trezesc și observ ca Ashley nu mai e lângă mine.
O caut prin toată casa.Nu am găsit-o.Am căutat-o prin toate locurile in care putea fi.Am întrebat pe toata lumea unde e și nimeni nu știe.
Ma decid sa o sun.Eu:Haide Răspunde.
Am sunat de 100 de ori și nu Răspunde.Unde a dispărut?
Am căutat-o toată ziua dar in zadar.Nu știu unde-a adisparut.E fără urama.I-am sunat și pe parintii ei și au zis ca nu știu une e.
Am pus poliția sa o caute.Seara nu puteam sa adorm.Eram doar cu gândul la ea.Unde e?Ce face?Ce a pățit?De ce a plecat?
***
Vreau sa va zic ca de acum cartea o sa fie din perspectiva lui Kevin.
CITEȘTI
Străinul
RomansaAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie