Îmi ridic privirea și când ma uit la acea persoana era Adam!
Ce face el aici?Eu:Uita-te naibii pe unde mergi!
Adam:Hai ca n-am făcut nimic rău.
Eu:Nu,n-ai făcut nimic rău!Doar ca era sa ma întâlnesc cu podeaua.Si mi-e foarte dor de ea.Si o iubesc foarte tare!
Adam:Ma bucur.
Eu:Da ce faci aici?
Adam:Am vanit in vacanța cu iubita mea.
Eu:Aha...Ma intorc și ma duc la prietenii mei.
Nu știu cum face ca de fiecare data când ne întâlnim sa ma calce pe nervi.
Soarta a decis ca prostul asta sa dea fix peste mine.
Ma uraste Dumnezeu.Ma pun la masa și încep sa mănânc.
Nu zic nimic doar mănânc pana când Katie zice:Katie:Ce a zis prostul?
Eu:Ca a venit cu iubita lui in vacanța!
Katie:Așa repede te-a înlocuit.
Eu:De fapt ma înșelat tot timpul relației cu tipa asta.
Katie:Dacă pun mâna pe el nu mai rămâne întreg.
Eu:Lasă-l!N-are rost!
Katie:Dacă așa zici tu.Nu mai zic nimic.
Ne ridicam de la masa după ce mâncam și eu cu Katie ne ducem sa căutam rochii iar băieții se duc sa caute costume.
După ce ne-am plimbat 2 ore prin toate magazinele unde puteam găsi richii eu mi-am ales rochia asta:
Iar Katie asta:
Ne întâlnim cu băieții și ne ducem înapoi in campus.
Intram in camera și eu îmi pun rochia pe un umeraș in dulap și îmi iau telefonul.
Ma uit puțin pe rețelele de socializare dar,ma plictisesc repede.O vad le Kenzie prima data azi.
Eu:Hei.Unde ai fost de un te-am văzut?
Kenzie:Am fost la niște prietene de la erajul 6.
Eu:Super.Tu o sa vi la petrecere?
Kenzie:Normal!
Kenzie:Stii la ce ora e?
Kenzie:La 20:30.Ce?Intr-o ora?Sper ca o sa im ajungă timpul.De ce mie nu mi-a zis nimeni?
Eu:Ok.Sper ca o sa fiu gata la timp.
Ma duc in baie și îmi fac un dus după încep sa ma machiez.
Nu fac ceva foarte intens.Doar mai adaug putin fard argintiu.Ies din baie și îmi iau telefonul pentru a ma uita cât e ceasu'.
Mai am destul timp.
30 de minute.Îmi usc repede parul și îmi iau rochia pe mine.
Ies din baie și când intru in camera. Katie și cu Kenzie stăteau pe balcon și fumează.Ma duc la ele și le zic:
Eu:Cât timp mai este?
Kenzie:Mai sunt 10 minute.
Eu:Super.Imi dați și mie o țigara?
Kenzie:Fumezi?
Eu:Da.Dar nu foarte des.
Kenzie:Nu pari genul./zice in timp imce îmi înainte pachetul de țigări/Iau una și ii mulțumesc din priviri.
Îmi fumez liniștita țigăra pana îmi aud telefonul sunând.
Las țigara in scrumiera și ma duc după telefon.
Era Alexander.Eu:Da?Ce e?
Alex:Cand veniți?
Eu:Imediat.
Alex:Bine.Pa
Eu:Pa.Intru din nou in balcon și îmi termin țigara in timp ce voream ch Kenzie și Katie.
Eu:Mergem?
Katie:Da.Ieșim din camera și ne urcam in lift și mergem la parter.
Eu nu știam unde se tine petrecerea.
Merg după Kenzie și Katie pana in curtea din spate.
Acolo erau niște mese cu o gramada de dulciuri și mese cu diferite băuturi.
Era destul de întuneric încât ca pot observa luminile.
Ma duc cu Kenzie spre o masa cu dulciuri și imi iau o mini prăjitura cu ciocolata cu vanilie.
O savurez din plin.E geniala.Nu am mai mâncat de mult prăjituri așa bune.
Ma duc sa îmi iau ceva de băut.Aleg sa îmi iau un pahar cu Cola.După ce îmi pun Cola ma întorc și îl vad pe Bryan.Era scap paharul din mâna.Imi zice:
Bryan:Ce bine arați!
Eu:Multumeac!La fel.
Bryan:Dansezi?
Eu:Sigur.Ma duc cu Bryan pe ringul de dans și începem sa dansam.
Am avut noroc ca nu era o melodie lenta dar,norocul nu a durat mult si uite cum soarta nu tine cu mine din nou.
Ma ia de șold și eu îmi pun mâinile pe in jurul gâtului sau.
Dansam și eu evit sa fac contact vizual cu el.
Ma uit la și eu la el ca sa nu par ciudata si atunci el își lipește buzele de ale mele.
Nu știam cum sa reacționeaz.Nu ma asteptam sa se întâmple asta.
Ne desprindem din sărut și se uita la mine după zice:Bryan:Scuze.Dar te iubesc al dracu de mult Ashley!
Eu:Scuze Bryan dar nu simt același lucru.Poate mai încolo dar nu te pot vedeam mai mult decât un prieten și plus ca nu te cunosc prea bine.
Bryan.Inteleg.Plec și ma duc la micul meu grup de prieteni.Se pare ca e și Kenzie.
După cum ma asteptam toți se uitau mirați la mine.Eu:Nu va mi-a uitai așa!Oricum nu am vrut.
Lyam:Și de ce nu te-ai tras.
Eu:Nu am știut cum sa reactionez.
Oricum i-am zis ca nu pot sa îl vad mai mult decât un prieten.Alexander se uita la mine ca și cum sunt un asasin.
Îmi face semn sa ma duc sa vorbesc cu el între patru ochi și atunci când ne îndepărtăm îmi zice:*****
Hei!
Nu prea știam ce sa scriu in acest capitol de aceea nu e așa interesant dar,totuși sper ca va plăcut!910 cuvinte
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie