Eu:Ce cauți in casa mea?
Ma uit la Adam cu ura.
Ce caută el in casa mea?
Nu Răspunde.Eu:Te mai întreb o singura data.Ce cauți in casa mea?
Adam:Voiam sa te vad.
Eu:Ei bine eu nu vreu sa te vad așa ca pleacă!
Adam:Vreu sa vorbim.Nu sunt de acord cu relația ta cu Kevin.
Eu:Ce?Dar cine ti-a cerut părerea?Nu cred ca ești in măsura sa spui asta.Si nu vreau sa ne certam sau ceva ,așa ca mai bine pleci.Adam se ridica de pe canapea și pleacă.
Adam:Încă un singur lucru.Sa nu apelezi la mine când o sa te părăsească toată lumea.Nu o sa te ajut cu nimic.
Nu mai zice nimic și iese pe usa.
Oare ce voia sa spună?Eu:Nu știu ce tot vrea de la mine.Nu mai aparține prezentului meu.Nu înțelege ca acum tu aparții prezentului meu?Esti tot de vreau in momentul asta.
Kevin:Nu trebuie sa ii acorzi importantă.Acum trebuie sa ne acordam noua importantă nu lui.Kevin se apropie de mine și ma săruta.
Kevin:Mai simți ceva pentru el?
Eu:Nu.Te vreu doar pe tine.
Kevin:Doar pe mine?
Eu:Doar pe tine.Mereu.Kevin începe sa ma sărute și sa îmi dea jos hainele.
***
Îmi deschid ochii ușor și îmi dau seama ca am dormit pe pieptul dezgolit al lui Kevin.
Încerc sa ma ridic din pat dar nu pot din cauza mâinilor lui Kevin care se afla in jurul corpului meu.Adica orcum as putea sa stau așa mereu.Il iubesc enorm.Imi plac toate gesturile pe care le face.
Îmi ridic puțin capul ca sa îl vad și zâmbesc când ii vad chipul.
Mai stau câteva clipe pana când îl aud pe Kevin cascand.Kevin:Buna dimineața îngeraș.
Eu:Buna dimineața.
Kevin:Cat e ora?
Eu:E 12:34.
Kevin:Cred ca am dormit 12 ore.Ii zâmbesc.
Ne ridicam din pat și ne îmbrăcăm cu ceva și ne ducem in bucatarie.Eu:Mor de foame și nu este nimic in toată casa.
Brendon:Ba da este.
Eu:Tu de unde ai apărut?
Brendon:Am venit aseara.
Eu:Când?
Brendon:Când te ,,certai" cu Adam.
Eu:Aha...pe unde ai intrat?
Brendon:Pe la usa din spate.
Eu:Dar am ascuns cheia.
Brendon:Dacă o pui sub preș nu înseamnă ca ai asconso.
Eu:Aha...
Brendon:Si puteați sa fiți mai discreți aseara.Îmi dau ochii peste cap.
Îl vad pe Kevin căutând mancare așa ca îl întreb:Eu:Este ceva de mancare?
Kevin:Pizza.
Eu:Pizza?Doar pizza?
Brendon:Pizza sau nimic.
Eu:Bine fie.Ne punem la masa și începem sa mâncam din pizza.
Kevin:Azi ce o sa facem?
Eu:O sa ii luam cadoul lui Darcy.
Brendon:Cine e Darcy?
Kevin:E sora mea mai mica.
Brendon:Aha...
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie