Capitolul 19.

239 4 0
                                    

Când intru pe canapea sta... Adam?
Fac ochii mari și dau sa ies dar Jacke îmi zice:

Jacke:Nu Ashely!Tu stai aici și îl asculți de are de zis!/tipa la mine ca și cum sunt un copil si am făcut o tâmpenie/
Eu:Bine.O sa fac asata doar pentru ca nu vreau scandal.

Ma pun la un metru de Adam.

Adam:Vreau sa îți dau o explicație.
Eu:Ce expilicatie sa îmi dai?Ai vrut-o pe ea și nu pe mine!
Adama:Voiam sa îți explic despre situație.
Eu.Zi!/nu am chef de un scandal așa ca nu mai zic nimic alt ceva/
Adam:Eram in clasa a 11 a și era vacanta de 1 mai.
Eram la mare cu niște prieteni și prietene și eram la party.Era și băutura.Am băuți și eu destul de mult și era acesta fata ,Natalie, și o plăceam destul de mult și eu fiind sub influența alcoolului am dus-o intr-o camera și s-a întâmplat.
Fără sa știu a rămas însărcinată.
Când a născut nu îmi venea sa cred cât de mult semăna cu mine copilul.
Am fost alături se acesta fata când nu eram cu tine Ashley.
Te iubeam mult și încă o fac dar și pe ea o iubesc.Nu pot sa o las știind ca am un copil cu ea.
Eu:Ei bine Adam.Eu nu te mai iubesc!Cum ai putut sa ma înșeli tot timpul relației?Esti un nenorocit!Te urăsc!

Plec din aparatament fără sa mai zic nimic.
Plâng.Plang din cauza unui nesimțit care ma înșelat timp de un an.
Ma duc in parc pe o banca.Vreau sa îmi îndepărteze de tote gândurile rele și sa ma gândesc ca mai am puțin și o sa îmi schimb viața.
Stau ce stau și in fata mea apare o fetița foarte drăguța cu parul lung și brunet și ochi căprui. Imi zice:

Fetița:De ce ești trista?
Eu:Nu ai cum sa înțelegi ești prea mică./zic pe un ton jucăuș/
Fetița:Macar poti sa îmi zici numele tău?
Eu:Ashley.Tu cum te numești dragut-o?
Fetița:Kayla.
Eu:Ce nume frumos ai!
Kayla:Mulțumesc.Si tu ai-

Nu apuca sa termine ca vine un baiat care sta cu capul in jos ne putând sa ii vad fata și ii zice:

??:Kayla!Termia!Hai aca-

Nu apuca sa termie pentru ca se uita la mine.Intr-o fracțiune de secunda se întoarce și o ia pe Kayla de mâna.
Nici macar nu am putut sa ii vad fața.Dar am avut timp sa io vad cât sa îmi dau seama de vărsată lui.Pare de cam 20 de ani.

Ma ridic de pe banca și ma îndrept spere casa.
Când intru pe strada mea un bărbat sta rezemat de gardul de la curtea mea.
Ma duc in graba la el și când ajung destul de aproape de el îmi dau seama ca e...

Străinul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum