Adam:Mai mergem in ceva magazin?
Eu:Cum poți sa îmi pui întrebarea asta când tu te sărutai cu alta și in plus aparent ai și un copil destul de mare?!!!
Adam:Ashley...îmi pare rău ca se întâmpla asata dar nu am vrut.
Eu:Nu Adam!Ai un copil de crescut!Si îmi pare rău ca te credeam atunci când zicea ca te duci la ,,unchiul tău" pe care nu l-ai văzut de 10 ani!
Adam:Ashley îmi pare rău ca se întâmpla asta...
Eu:Nu Adam!Nu trebuie sa îți para rău pentru ca m-ai înșelat!Uita tot ce s-a întâmplat între noi!Uita-ma!/am spus și mi-am luați punga cu cutia de pantofi și am plecat pe lângă el/Doar nu o sa stau după el.Am doar 19 ani și nu o sa stau sa sufăr.Are o responsabilitate...un copil.De acum Adam aparține trecutului ne-au și nu am de gând sa ma întorc la el.
Chem un taxi și când ajunge ii zic adresa casei.Intre timp primesc un mesaj de la Adam:
,,O sa vin intr-o ora ca sa îmi iau lucrurile.O sa te las pe tine sa stai acolo."
Eu ii trimit in simplu ,,ok".
Ajung acasă și o sun pe Emily:
Eu:Alo?Emily?
Emily:Da Ashley!
Eu:Umm...am ceva sa îți zic...
Emily:E de Adam?Te-a cerut?
Eu:Nu!
Emily:Atunci?
Eu:Ne-am despărțit...
Emily:Off Ashley îmi pare rău!Stiam eu ca o sa îți frângă inima.Cum va-ți despărțit?
Eu:Azi am fost in mall și mi-am luat o pereche de pantofi și mi-a zis sa ies din magazin ca plătește el și așa am făcut.Cat îl așteptăm am văzut o fata care ave un bebeluș ai acel bebeluș semăna perfect cu Adam și mi se părea ciudat.Au intrat in magazin și l-am văzut pe Adam cum se săruta cu acea fata și după se juca cu bebelușul și când a ieșit fin magazin a urmat o mini cerata între mine și el și l-am lăsat balta.
Emily:Îmi pare rău.O s vin in 10 minute la tine sa te consolez!
Eu:Ok.Pa Emily!
Emily:Pa!*Dupa 10 minute*
Emily:Ashley!Esti bine?
Eu:Mda...
Emily:Hmmm...ești sigura?
Eu:Da sunt bine doar nu o sa stau sa după el toată viața.Sunt tânăra am doar 19 ani.
Emily:Ma bucur ca gândești așa.
Eu:Și tu cum te mai simți?Adica cum
va mai simțiți?
Emily:Pai suntem bine.Apropo am avut noroc ca Jacke s-a gândit bine la data nunții.Adica dacă o făceam peste 2 luni cum voia Jacke pra data deja aveam burta mai mare și nj încăpeam in rochie,pe când peste o săptămâna nu prea cred ca o sa se schimbe mult.
Eu:Mda...
Emily:Și cu ce o sa fi îmbrăcată la nunta?
Eu:Cu o rochie vișinie cu un decolteu nu foarte mare in V si cu mânecile din dantela și o pereche de papuci vișinii.
Emily:Super!Si parul și machiajul.
Eu:La machiaj nu m-am gândit dar la par nu o sa fac multele.Probabil o sa îl ondulez.
Emily:Bine.Pai eu o sa plec la mama și tata.Nu le-am dat încă vestea ca sunt însărcinată.
Eu:Ok.
Emily:PaÎnchid usa și ma arunc in pat și dau drumul televizorului și adorm in mai puțin de 5 minute deoarece eram obosita.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie