Ma trezesc foarte devreme.
Ma ridic ușor din pat pentru a nu-l trezi pe Kevin.
Ma duc la baie pentru a-mi face rutina.Când sunt gata ma duc spre bucatarie ca sa îmi fac o cafea dar in living pe canapea îl vad pe Brendon dormin.
Ma încruntat și ma întreb ce face el aici.
Stau puțin pe gânduri și realizezi ca a rămas aseara aici și ca o sora proasta ce sunt nu i-am zis sa se duca in ceealalta camera.
Îmi dau o palma după care merg in bucatarie.
Îmi fac niște cafea.
In timp ce o fac aud cum cineva vine spre mine.
Ma intorc și îl vad pe Kevin.Eu:'Neața!
Kevin:'Neața îngeraș!
Eu:Vrei și tu niște cafea?
Kevin:Da./zice in timp ce se freacă la ochi/Ii zâmbesc.
Ma intorc pentru a face cafeaua pentru el.
Îl simt pe Kevin cum vine și ma ia in brațe.
Ma săruta ușor pe obraz după își lasa capul pe spatele meu.Brendon:Ahhm!
Eu tresar pentru ca m-am speriat.
Eu:M-ai speriat.
Brendon:Ma pricep.
Eu:Așa erai și mai demult.Ranjeste.
Brendon:Azi o sa va las in pace și o sa ma duc cu niște prieteni.
Eu:Bine.
Brendon:O sa plec acum.Pa.
Eu:Pa.
Kevin:Pa.După ce ii termin cafeaua lui Kevin mergem pe balcon.
E destul de însorit pentru o iarna.Eu:Te-ai gândit ce o sa ii cuper lui Darcy?
Kevin:M-am gândit sa ii cumpăr un parfum sau sa ii cumpăr un lănțișor.
Eu:Suna bine.Eu cred ca o sa ii cumpăr o pereche superba de cercei.
Kevin da din cap.
Mai stam de vorba și mergem in camera.Kevin:Îngeraș?
Eu:Hm?
Kevin:Ești gata?
Eu:Nu.Nu știu ce tricou sa îmi iau.Unul negru simplu,unul negru le care scrie 69 sau unul alb.
Kevin:I-ați trucul negru cu 69.
Eu:Ok.După ce sunt gata coboram scările și ne ducem sa ne încalțăm.
Ieșim din casa și din curte și ne ducem pe alee.
Kevin ma ia de mâna și se uita in ochii mei.Kevin:Te iubesc foarte mult și o sa o fac mereu.Esti singura persoana care ma face sa ma simt așa bine.Esti singura persoana pe care am iubito atât de mult.
Înroșesc.
Ii zâmbesc foarte călduros.*Perspectiva lui Kevin*
O iubesc atât de mult.Nici nu își poate imagina.
De prima data camd am văzut-o prima data ,adică acum un an, m-am îndrăgostit de ea ,am știut ca ea e perfect pentru mine.Ca ea o sa ma facă sa fiu fericit.Am știut ca cu ea o sa ma simt cel mai bine.
Știam aproape totul despre ea.
Și când am aflat ca suntem la aceeași facultate eram foarte fericit.
Nu sunt genul de baiat care sa schimbe iubitele cum își cum isi schimba Șosetele așa ca am avut doar vreo 4 relații care au durat aproximativ un an.
Le-am iubit pe toate doar ca ea e specială.Ma uit din nou la ea și o strâng de mâna.
Își ridica capul spre mine și îmi zâmbește.O ador cand face asta.Ma mai uit la ea preț de câteva secunde pana cand in fata mea apare o prietena din copilărie ,Anais.Anais:Buna Kevin!De când nu te-am mai vaut.
Kevin:Au fost destui ani.
Anais:Vad ca ți-ai găsit persoana potrivită tie.*Perspectiva lui Ashely*
Nu ma afectează faptul ca Kevin vorbește cu o alta fata.
Știu bine ca el nu m-ar înșela.Fata se uita la mine pret de câteva secunde și eu făcând la fel după care zice:
Anais:Buna.Eu sumt Anais.
Eu:Ashley.
Anais:Ești foarte frumoasa.
Eu:Mulțumesc.Si tu la fel.Se uita la amândoi după care pleacă pentru ca zice ca o aștepta iubitul ei.
Kevin ma ia din nou de mâna și mergem spre un parc.
Ne așezăm pe o banca din fata unui lac și ne privim in ochi.
Kevin se apropie de mine și ma săruta.
După ce ne desprindem din sărut vedem ca in fata noastră o fetița care seamănă foarte mult cu mine și Kevin.??:Buna.
Eu:Buna.Cine ești?
??:Maya.
Eu:Buna Maya.
Maya:Ma puteți ajuta cu ceva?
Kevin:Cu ce?
Maya:Știți unde sunt părinții mei?M-am pierdut de ei.
Kevin:Am vrea sa te ajutam dar nu știm cum arată parintii tai.
Eu:O sa ii căutam împreuna.Eu cu Kevin ne ridicam de pe banca și Maya ne ia de mana.
Mergem aproximativ 15 minute in timp ce vorbim cu Maya și ea striga ca ia găsit.
Mergem spre ei și Maya ii sare in brațe mamei sale.Mama Mayei:Mulțumesc mult ca ca ați găsit-o.
Kevin:Pentru nimic.Eu cu Kevin ne întoarcem.
In timp ce ne plimbam am văzut la o fetița cu vata de zahăr in mâna.
Ma uit la Kevin cu ochii mari și el rânjește.
Îmi face semn sa îl astept aici și el se duce sa îmi ia vata de zahăr.
După doua minute se întoarce cu o vata mare se zahăr in mâna.Kevin:Poftim îngeraș.
Iau vata de zahăr in mâna și ii zâmbesc.
Încep sa mănânc din ea.
Ii întind vata de zahăr lui Kevin in semn de a lua și el dar el zice ca e doar pentru mine.
Ne continuam drumul in timp ce vorbeam pana la ieșirea din parc.Eu:Ce facem acum?
Kevin:Mergem cât vedem cu ochii.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie