Ma trezesc dimineața foarte bucuroasa.
Ma uit la Kevin care încă dormea.
Ma ridic încet din pat pentru a nu-l trezi și ma duc la baie ca sa îmi fac rutina zilnică.După ce îmi termin Rutina ma duc in bucatarie pentru a face doua omlete.
După ce le termin ma duc in camera ca sa le las pe masa doar când intru îl vad pe Kevin uitându-se la niște poze de pe noptiera.
Kevin:El trebuie sa fie Adam,nu?
Eu:Da...
Kevin:Pareai sa fi fericita.
Eu:Eram.Dar nu eram la fel de fericita ca acum cand sunt cu tine.L-am iubit dar nu cum te iubesc pe tine.Ma simt mult mai bine cu tine.Ma faci sa fiu fericita cu fiecare gest pe care îl faci.Ma simt in siguranța când sunt cu tine.Te iubesc foarte mult!
Kevin:Și eu te iubesc ,îngeraș!Ma ia in brațe și ma săruta.
Auzim cum bate cineva in usa așa ca ma decid sa ma duc sa deschid.
Când deschid usa in fata mea apare Adam.
Eu:Ce vrei?
Adam:Am venit sa vorbim.
Eu:Despre ce?Îl aud pe Kevin venind spre mine și ma ia de talie
Adam:Vad ca deja m-ai înlocuit.
Eu:Deja?Sunt eu proasta sau ești tu cretin?Nu uita ca m-ai înșelat in tot tipul relației!Si ne-am despărțit de 6 luni.
Adam:N-am venit sa ne certam.Am vanit sa vorbim despre ce s-a mai întâmplat in ultimul timp ,Ashley.
Eu:Aha.
Kevin:Haide înăuntru Adam.Ma încruntat la Kevin și după îmi dau ochii peste cap.
Ne punem toți pe canapea.
Adam:Și ce ai mai făcut?
Eu:Am fost la facultate, am ieșit cu prieteni și cu Kevin.Tu?
Adam:Pai cred ca nu mai are rost sa îți zic.Am fost cu copilul și soția.
Eu:Mda...
Adam:Vad ca va înțelegeți foarte bine.
Eu:Chiar foarte bine.
Adam:Ma bucur ca ai găsit pe cineva care sa te iubeasaca cu adevarat.Se lasa o tăcere pana când Adam zice:
Adam:Pai eu o sa plec.
Eu:Bine.Adam pleacă și ii zic lui Kevin:
Eu:Iubire?
Kevin:Hm?
Eu:Ce a fost in calul tău cand l-ai chemat in casa?
Kevin:Ca sa nu fiu nepoliticos.
Eu:Aha.
Kevin:As vrea sa îți dau ceva.
Eu:Ce?
Kevin:O sa vezi.Doar așteptata aici.
Eu:Ok.Stau pe canapea și ma gândesc la ce poate sa imi dea.
Îl aud pe Kevin coborând scările.Kevin:Sper sa îți placa.
Se pune lângă mine și vad ca in mâna avea o cutiuța mica roșie de catifea.
Mi-o întinde și o deschid.
Era o brățara de aur care avea un A și un K.Ma uit mai atent și scria ,,Forever".Ma uit la Kevin și el la mine și ii s-ar in brațe.
Eu:E cel mai frumo cadou pe care l-am primit.Multumesc!
Kevin:Orice pentru tine,îngeraș!Îl sărut.
Ma ajuta sa îmi pun brățara.
Kevin:Vrei sa mergem in oraș?
Eu:Da.Eu conduc.Kevin zâmbește.
Ne încălțăm și mergem spre mașina.
Eu:Mi-a fost dor de mașina mea.
Îmi zâmbește.
Pornesc mașina și ies din garaj.
Pornea pe strada.Eu:Unde vrei sa mergem?
Kevin:Unde vrei tu.Dau aprobate din cap și cotesc la drepta și ajung pe un drum pe care nu era nici o mașina.
Calc accelerația și ajung la 300 km/h.
Kevin se uita la mine și eu zâmbesc.
Mai mergem vreo 10 minute si îmi parchez mașina.
Kevin:Ce e aici?
Eu:E un lac.Veneam in copilărie cu prieteni.Îl iau de mâna și îl duc spre o banca.
Eu:Aici veneam de fiecare data când ma supăram.Imi plăcea sa stau aici și sa îmi adun gândurile.
Kevin:E un loc superb.
Eu:Am multe amintiri in locul asta.
Țin minte ca veneam aproape in fiecare zi cu Jacke și cu Emily și cu alți prieteni.Imi plăcea și încă îmi place sa stau aici.Kevin se uita in ochii mei, eu făcând la fel și ma săruta.
Când ne desprindem din sărut se uita in ochii mei și îmi zice:
Kevin:Te iubesc,ingers și nu o sa te las niciodată.Nu o sa permit cuiva sa te ia de lângă mine.
Eu:Și eu te iubesc!Nu vreu sa te pierd!Mai stam puțin și după ne întoarcem la mașina.
*Acasa*
Eu:Ce vrei?
Bryan:Mi-e dor de tine Ashley!Imi e dor sa fim împreuna.
Eu:Acum ți se face dor de mine?Pe bune?Bryan,am o relație cu Kevin și îl iubesc foarte mult.N-am de gând sa îl las pe el pentru o persoana pe care nu o iubesc și care ma înșelat.Nu mai apuca sa zica ceva ca închid repede.
Kevin:Ce a vrut?
Eu:A zis ca ii e dor de mine.
Kevin:Sa ii fie in continuare.Îl iau in brațe.
Kevin:Mai vrei sa facem ceva azi?
Eu:Sincer nu.Ma simt obosita.
Kevin:Bine îngeraș.Urcam in camera și ne punem in pat.
Cum îmi închid ochii adorm.
CITEȘTI
Străinul
RomanceAshley are o viața monotona alături de familia sa și iubitul ei,Adam, pana pleacă la facultatea de psihologie