9

898 31 3
                                    

'Heb je deze nou vanmiddag gekocht?' vroeg Frenkie terwijl hij aan haar jurkje zat. Ze hadden net nog ongeveer een uurtje met Matthijs en Laura gedanst. Donny stond nog steeds met het groepje meiden te praten.

'Ja, vind je het wat?' vroeg Pip verlegen.

'Hij is geweldig,' Frenkie knipoogde. 'Alleen denk ik dat geen jurkje je nóg beter zou staan.'

'Nou,' lachte ze, ze sloeg Frenkie speels op zijn arm.

'Ik meende het, zullen we zo naar de kamer gaan?'

Eigenlijk vond Pip dat nog niet eens een heel slecht idee, ze begon het aardig warm te krijgen en ze keek ook al de hele dag uit naar de fles champagne die op ze stond te wachten.

'Even tegen Matthijs en Laura zeggen dat we weg gaan,' zei ze snel tegen Frenkie.

5 minuutjes later verlieten ze de club en liepen ze door de gangen van het schip. 'Ik heb gezegd dat we onze kamer nemen, dat kunnen zij tenminste met z'n drieën fatsoenlijk slapen,' meldde Pip aan Frenkie toen ze hun gang in liepen.

'Is goed, ik pak de champagne en mijn spullen en dan kom ik naar jou toe,' Frenkie dook snel zijn kamer in.

Pip draaide het slot van de kamer van haar en Laura open en ging op het bed zitten. Gelukkig had Laura de kamer vanochtend netjes achter gelaten, dat scheelde haar nu weer opruimen. Terwijl ze op het bed zat bedacht ze wat er vanavond allemaal tussen haar en Frenkie zou gebeuren. Zouden ze verder gaan? Pip was net aan het bedenken wat ze daarvan zou vinden toen Frenkie binnen kwam. Hij draaide de deur achter hem op slot en gaf Pip een kus op haar mond. 'Tijd voor de champagne,' zei hij.

'Mag ik hem poppen, alsjeblieeft!' smeekte Pip toen Frenkie het papiertje van de dop had gehaald.

'Oké madame, aan jou de eer,' giechelde Frenkie. Binnen 2 seconden vloog de dop de lucht in en schonk Pip twee glazen vol.

'Op ons,' proostte Frenkie.

'Op ons en nog een hele gezellige vakantie,' knipoogde Pip.

-

'Wat ga je eigenlijk na je vakantie doen?' vroeg Frenkie zich af. Ze hadden hun tweede glas al op en lagen nu op bed te praten. Pip voelde Frenkies vingers zacht door haar haren gaan.

'Ik ga de pabo doen in Amsterdam,' vertelde Pip.

'Ga je op kamers?' Pip hoorde het enthousiasme in zijn stem.

'Ja,' glimlachte ze, 'samen met Laura en nog een vriendin.'

'Wow, dan woon je straks heel dichtbij me.' Van dat idee kreeg Pip ook stiekem een beetje kriebels in haar buik. Net als van Frenkie, die nu langzaam op haar rolde.

'Hm, ik wil je zo graag nog een keer zoenen,' mompelde hij. Pip giechelde. Dit kwam vast allemaal door de hoeveelheid drank die ze al op hadden maar ze vond het geweldig.

'Ik jou ook,' fluisterde ze voordat ze haar lippen snel op die van hem drukte. Deze zoen was iets ruwer dan de drie hiervoor, na een paar minuten moesten ze dan ook beide even op adem komen.

'Je bent zo mooi,' fluisterde Frenkie in haar oor. Pip draaide blozend haar hoofd weg.

'Hey, je hoeft niet zo verlegen te zijn,' zei hij zachtjes. 'Tijd voor nog een glaasje champagne.' Hij schoof van het bed af en vulde de glazen voor de derde keer tot het randje vol.

'Straks ben ik zo dronken dat ik niet eens meer normaal kan functioneren,' grinnikte Pip toen ze het glas in haar handen gedrukt kreeg.

'Vast niet,' Frenkie gooide het glas bijna in een keer naar achter, Pip besloot om mee te doen. Oef, dat voelde ze. Meteen nadat ze het glas op het nachtkastje had geplaatst zette Frenkie zijn lippen weer op haar mond. Ze proefde de alcohol op zijn lippen en voelde zijn handen naar het ritsje van haar jurk gaan.

'Mag ik?' hij keek Pip met de liefste puppy ogen van de wereld aan.

'Alleen m'n jurkje,' waarschuwde Pip, 'en pas als ik dit bij jou heb gedaan.'

Ze schoof iets naar achter en trok Frenkies shirt over zijn hoofd. Zijn bovenlichaam had ze eerder deze week al gezien maar dit keer beviel het haar tot haar verbazing nog beter. Snel daarna voelde ze het ritsje op haar rug naar beneden gaan. Het lukte Frenkie alleen niet om het kledingstuk over haar hoofd heen te krijgen dus hielp ze zelf een handje.

'Je bent prachtig, maar dat heb ik net al gezegd hè,' Frenkie zoende haar in haar nek. In plaats van haar hoofd weg te draaien durfde Pip nu wel te reageren door zijn riem los te maken.

'Ooh ja, die moet natuurlijk ook nog uit, vergeten,' lachte Frenkie. Hij trok in een ruk zijn broek uit en kwam toen weer naast Pip liggen. Nu nam Pip zelf het initiatief door hem zelf te zoenen. Zoals ze al verwachtte ging Frenkie er snel in mee. Terwijl ze zijn lippen weer op de hare proefde besefte ze wat ze aan het doen was, met een jongen die nog niet eens haar vriendje was, dit ging tegen haar al 5 jaar bestaande regels in. Langzaam liet ze zich weer naast Frenkie neerzakken.

'Hey? Wat is er?' Frenkie ging voorzichtig recht op zitten. Hij voelde blijkbaar dat er iets was.

'Niets, ik..'

'Vertel het maar,' zei Frenkie lief.

'Ik.. dit.. gaat niet helemaal zoals ik het bedacht had.'

'Wat had je bedacht?' Frenkie wreef geduldig over haar wang.

'Dat ik dit met mijn vriendje zou doen.'

'Maar..' toen leek het bij Frenkie binnen te komen. 'Ik wil ook heel graag dat je mijn vriendin bent.'

Pip keek hem even verrast aan.

'Dit is niet het meest romantische aanzoek dat je op een cruise schip kan bedenken hè,' leek Frenkie nu te beseffen.

'Maakt niet uit,' gaf Pip toe.

'Maar?' Frenkie keek haar hoopvol aan.

'Ik ben blij dat ik jou mijn eerste vriendje mag noemen.'

Love boatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu