'Het is echt zonde dat we nog geen gebruik hebben gemaakt van dat bad in onze kamer,' merkte Pip op toen ze in de Lush rondliep. De geuren van alle soorten bathbombs kwamen haar neus binnen.
Vanochtend waren ze weer vroeg opgestaan om hun laatste dag in Barcelona goed te gebruiken. Pip en Laura waren de winkelstraat aan het bekijken, de jongens gingen vandaag wat anders doen.
'Als je een bathbomb koopt heb je in ieder geval geen excuus meer om het niet te doen,' zei Laura.
'Daar zit wat in,' knikte Pip. Ze rook aan een blauwkleurige met glitters.
'Je moet deze nemen,' Laura pakte een roze uit het rek.
'Sexbomb,' las Pip op het etiket. 'Typisch,' grinnikte ze.
'Deze ruikt wel echt het lekkerst,' beweerde Laura.
'Oké, ik koop hem gewoon, zoek jij nog iets uit?' vroeg ze aan haar vriendin voor ze naar de kassa liep.
'Nah, ik heb thuis ook een bad dus ik koop in Nederland wel weer wat,' besliste Laura.
'En nu?' Pip liep zwaaiend met haar tasje de winkel uit. 'Welke kant moeten we ook alweer op?'
'Die kant,' wees Laura grinnikend. 'Zullen we nog even langs de bershka?'
-
'Dit bloesje is leuk Lau!' Pip hield het kledingstuk enthousiast omhoog. Ze waren al een tijdje bezig met de salerekken uitspitten.
'Ah ja!' Laura bekeek hem eens goed.
'Trek aan, hij staat jou vast het best,' Pip duwde het kledingstuk in Laura's armen.
'Ik ben dan even naar de pashokjes, zullen we daarna gaan lunchen?' stelde Laura voor. Dat klonk voor Pip als een goed plan. Een half uurtje later zaten ze dan ook op een gezellig terrasje.
'Mis je Frenkie niet al?' grinnikte Laura. Ze hadden allebei een ice tea besteld.
'Dat ik 24/7 bij hem ben betekent niet dat ik niet zonder hem kan,' lachte Pip.
'En ik ben tenslotte toch met jou op vakantie?''Ik heb het ook gezellig met die jongens hoor,' zei Laura.
'Donny nog steeds niet jouw type?' grijnsde Pip voorzichtig.
'Fiet fieuw!' hoorden ze opeens achter zich.
'Jeeetje, wat een lekkere dingen zitten daar aan die tafel zeg,' hoorden ze Donny's stem zeggen.
'Speaking about the devils,' lachte Pip.
'Wat? Hoorde ik nou devils?' Matthijs kwam naast hun tafeltje staan.
'Nee jullie zijn schatjes,' glimlachte Laura met haar liefste glimlach.
'Mogen we bij jullie komen zitten?' vroeg Donny lief. Toen beide meiden hadden ingestemd werden er snel 3 stoelen bij gepakt. Frenkie kwam snel naast Pip zitten.
'Wij hadden net bedacht om terug naar de boot te gaan om te gaan zwemmen, het zal vast lekker rustig zijn in het zwembad nu,' vertelde Matthijs.
'En wij hadden net bedacht om lunch te bestellen,' vertelde Laura.
'Dan lunchen we eerst mee, toch jongens?' Frenkie keek naar zijn vrienden om goedkeuring.
'Ah joh dat kan er ook nog wel bij na die milkshake,' lachte Matthijs. 'Het is toch vakantie.'
'Denk aan je vetpercentage jongen,' Frenkie schudde hoofdschuddend zijn hoofd.
'Ah joh, we doen morgen wel een dagje gym,' Donny was meteen de kaart aan het bekijken.
JE LEEST
Love boat
FanfictionAls Pip en Laura van hun ouders een cruise cadeau krijgen omdat ze geslaagd zijn voor hun havo examen kan de vakantie al niet meer stuk, al helemaal niet als er op die boot heel wat blijkt te beleven met wat blonde jongens aan boord..