Hey lieve lezers! Ik vind het superleuk dat jullie nog steeds mijn boek volgen! De komende weken zal ik alleen op zondag updaten aangezien m'n voorraad kleiner wordt en toetsweek eraan komt!
Ps. Was net in de Arena 😍 Heerlijk die feyenoorders ingemaakt
'Ready?' Laura stond te trappelen in de deuropening. Pip en Laura zouden vandaag samen een dagje spa doen. De jongens gingen liever bij het zwembad hangen.
'Ik heb nu al zin in die massage,' droomde Pip terwijl ze over de gang wandelde.
'Een sauna kan ik ook wel gebruiken,' zei Laura.
'Dames, mag ik jullie een folder aanbieden?' werd hun gesprek onderbroken. Een jongen die duidelijk het animatiewerk op deze boot verzorgde stond met wat folders in zijn hand te wapperen.
'Vanavond is er een disco, en we kunnen nog wel wat knappe dames gebruiken,' hij drukte een folder in Pips hand.
'Gezellig, dan neem ik m'n vriend ook mee,' reageerde Pip direct. Ze zag de glimlach op het gezicht van de jongen meteen verdwijnen. Nu ze wat beter keek moest ze bekennen dat hij er eigenlijk niet zo verkeerd uit zag.
'Ik kom alleen,' flirtte Laura terwijl ze de folder aanpakte. Dit was precies Laura's type wist Pip.
'Gezellig dames,' knikte de jongen nog snel voordat hij verder liep.
'Je deed zo gemeen,' grinnikte Laura terwijl ze doorliepen.
'Wat? Ik sprak gewoon de waarheid,' ging Pip er tegen in. 'En bovendien is het meer jouw type, of heb ik dat mis?'
'Nah, weet nog niet of ik zin heb in die disco,' twijfelde Laura.
-
'Verrassing!' Hoorden ze de stem van Matthijs roepen toen ze hun hut in liepen.
'We hebben roomservice besteld,' grinnikte Frenkie toen hij de verbaasde gezichten van de meiden zag. Hun hele bed lag vol met pizzadozen.
'Niet verkeerd,' grijnsde Pip. Ze gaf Frenkie een snelle kus op zijn mond en wilde toen de andere jongens begroeten. Voordat Pip weg kon lopen trok Frenkie haar terug.
'Is dat het enige kusje dat ik krijg?' vroeg hij voordat hij opnieuw zijn lippen op die van haar plantte. Ze hoorden de jongens en Laura joelen. Maar ondanks dat Pip het wat ongemakkelijk begon te vinden liet hij haar niet los.
'Oké ik eet die pizza met kip alvast wel op!!' hoorde Pip Laura roepen. Nu wist ze niet hoe snel ze Frenkie weg moest duwen.
'No way!!' gilde ze.
'Ooh nee, volgens mij hadden we er 2 met kip moeten bestellen..' zei Donny bedenkelijk.
'Samen spelen samen delen,' merkte Matthijs op.
-
'Weten jullie zeker dat jullie niet mee gaan?' Donny, Matthijs en Frenkie stonden met z'n drieën in de deuropening. Klaar om weg te gaan. Pip en Laura hadden eerder deze avond al gezegd dat ze niet zo'n behoefte hadden aan disco.
'Nee, veel plezier jongens!' zei Pip, ze pakte haar laptop er alvast bij.
'Let een beetje op Frenkie,' zei Laura nog snel tegen Matthijs en Donny voordat ze zich omdraaiden.
'Denk dat dat niet nodig is,' lachte Matthijs. Frenkie was zo naar Pip aan het staren die nu met haar tong tussen haar lippen de laptop aan het op starten was dat hij niet eens door had dat zijn vrienden al in de gang stonden.
'Kom Frenk,' schudde Matthijs zijn vriend wakker. Frenkie keek op en gaf Pip nog snel een luchtkus voordat ze door de deur verdwenen.
'Filmpje kijken?' stelde Pip voor. Ze was Netflix al aan het opstarten.
'Ik ben wel toe aan een avondje relaxen ja,' knikte Laura. 'Wat wil je zien?'
Pip zat ondertussen door wat films te scrollen. Haar muis bleef bij 'to all the boys i've loved before' hangen.
'Oehh Noah is altijd goed,' grijnsde Laura. Ze klikte de film voordat Pip het kon doen al aan.
-
'Noah is zo'n cutie,' zuchtte Pip toen ze de film op stop hadden gezet om wat lekkers er bij te pakken. Laura vond een zak m&m's in de kast.
'Dat zal ik Frenkie eens vertellen,' grinnikte Laura.
'Nou zeg, ik mag toch wel gewoon een celebrity crush hebben?' vroeg Pip beledigd. Laura ging terug op het bed zitten.
'Je vriendje is al een celebrity,' lachte ze zachtjes. Daar moest Pip even over nadenken.
'Raar is dat eigenlijk.. Dat heb ik totaal niet door,' bedacht Pip zich.
'Dat komt wel als je straks een volle Arena zijn naam hoort schreeuwen,' zei Laura haar. 'Kijk alleen al naar hoeveel volgers hij heeft.'
Pip opende op haar telefoon zijn insta pagina. Ze zag allerlei foto's van Frenkie in een rood wit shirt op haar scherm verschijnen.
'Kijk die reacties dan,' wees Laura onder een van zijn portretfoto's.
'Er zijn duidelijk meer meisjes die hem wel zien zitten,' lachte Pip voorzichtig.
'Ben je jaloers?' vroeg Laura haar. Ze keek haar vriendin ernstig aan.
'Nee, hij is van mij, toch?' Pips glimlach werd groter.
'Het zou mij best lastig lijken, als zoveel meiden op m'n vriendje geilen,' vertelde Laura eerlijk.
'Agh, ik zal er aan moeten wennen denk ik,' Pip haalde haar schouders op. 'Verder kijken?'
Ze ze zette de laptop weer voor hen op het bed en drukte op de playknop.
-
'Wat was dat?' Laura keek Pip verschrikt aan. Ze waren bijna aan het einde van de film nu er een enorme knal te horen was.
'Misschien hebben ze vuurwerk op het dek?' Pip schonk er verder niet zo veel aandacht aan. Ze zat helemaal in de film. Tot er een paar minuten opeens een piepend geluid hun oren binnen kwam.
Laura keek weer met een angstige blik opzij. 'Dit is een..'
'Alarm,' concludeerde Pip. 'Vast een vuurpijl ontploft.'
'We moeten uit de hut,' zei Laura vastbesloten, en ze klapte de laptop dicht.
'Laat me even een trui pakken,' zei Pip toen Laura al gestresst in de deuropening stond.
'Kom nou Pip!' riep ze haastig.
'Misschien is het wel een oefening,' mompelde Pip nog toen ze het gangetje inliepen, maar in de centrale gang aangekomen werd het duidelijk dat dat misschien niet het geval was. Overal renden mensen gestresst heen en weer. De paniek was duidelijk te voelen. Opeens voelden Pip en Laura de grond onder hun verschuiven. Snel greep Pip haar vriendin vast. De meiden keken elkaar met grote ogen aan.
'We zijn aan het..'
'Zinken,' maakte Pip Laura's zin af.
De angst in de ogen van Laura was nu ook bij Pip zichtbaar.
JE LEEST
Love boat
FanfictionAls Pip en Laura van hun ouders een cruise cadeau krijgen omdat ze geslaagd zijn voor hun havo examen kan de vakantie al niet meer stuk, al helemaal niet als er op die boot heel wat blijkt te beleven met wat blonde jongens aan boord..