36.

17.3K 423 78
                                    

*Jordan*

Stilte. Complete stilte.

'Klootzak.' Julina is de eerste die de stilte verbreekt.

Valerie's kaak hangt op de grond, Mayra heeft een hand voor haar mond geslagen, Lena en Julina kijken allebei woedend.

Ik plof neer op mijn bank.

'Het was zaterdag. Nadat Easton het had uitgemaakt. Ik heb duidelijk nee gezegd, ik dacht dat hij me troostte. Later die avond werd dat blijkbaar Easton.'

Voordat ik het kan voorkomen, heeft Lena haar jas en sleutels al gepakt. Julina is haar gevolgd.

'Lena! Je maakt het alleen maar erger!' roep ik wanhopig. We zijn met zijn drieën achter haar aan gerend. Met een ruk draait ze zich woest om.

'Weet jij hoevaak Aidan shit over jou heeft verteld tegen ons? We hoorden het aan, maar geloofden hem nooit. Maar eigenlijk was het Aidan al de hele tijd die zich als een 'slet' gedroeg.' Vreemd genoeg zegt ze het heel kalm.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Aidan was verliefd op me, maar praatte over me achter mijn rug om?

Ik draai me om naar Valerie en Mayra. Valerie kijkt schuldig naar de grond, en Mayra knikt alleen maar.

'We gaan met mijn auto. Die is sneller.' zeg ik kort. Ik gris mijn tas van de grond en loop naar buiten. Ik laat Lena en Julina de rest wel doen, ik kijk alleen maar toe.

***
'Laten we hopen dat Tony ook thuis is.' zegt Mayra. Lena bonst op de voordeur, na een tijdje belt ze aan.

Niet lang daarna doet Anthony open. Hij draagt een vaal shirt met een joggingbroek. Mayra is de eerste die het woord doet. 'Zeg tegen Aidan dat Jordan er is om te praten.'

Hij kijkt nieuwsgierig naar onze blikken. 'Iets zegt me dat het niet alleen bij praten blijft. Jullie kijken alsof hij jullie Gucci-tas heeft gestolen.' zegt Anthony.

'Anthony. Als je nu niet uit de weg gaat, vertel ik wat er is gebeurd met Gracienne op kamp tegen iedereen.' dreigt Lena. Het blijkt te werken, want Anthony gaat gelijk aan de kant.

'Wat was er gebeurd?' vraagt Valerie zachtjes. 'Hij hoestte in haar gezicht bij flesje draaien.' antwoord Lena.

We lopen rechtstreeks naar het tuinhuisje. Zonder te kloppen trekt Julina de deur open.

Twee gillen. Eentje van Valerie en eentje van mevrouw Farrell, de moeder van Anthony.

Aidan kijkt alsof hij is betrapt op moord. Maar eigenlijk is hij betrapt op het doen met de 25 jaar ouder dan Aidan, moeder van Anthony.

Allebei naakt op de bank. Of op elkaar.

Gátver.

Anthony word razend. Maar dan ook echt razend.

'What the fuck is dit, Aidan?!' spuugt hij.

Aidan kijkt mij in tegendeel aan. Hij negeert alles. Hij kijkt alleen mij aan. Er is een flinke blauwe plek net onder zijn oog en zijn ene hand is in het verband.

Mevrouw Farrell heeft al een deken tot haar ontblote borsten getrokken, terwijl Aidan zijn zaakje gewoon laat zien. Na een paar seconden bedekt hij het pas met een kussen.

Het duurt ons alle kracht om Anthony tegen te houden.

'Jij bent dus de reden dat ze Caleb heeft verlaten! Is dit dus wat je doet als ik op school ben?!' Dan richt hij zich op zijn moeder.

'Nooit gedacht dat ik dit zou moeten zeggen, maar mam: hoe durf je je als een goedkope slet te gedragen en het te doen met mijn beste vriend?! Dit lijkt net op een zieke pornofilm!' Anthony trekt zich los uit onze greep.

Open The Door For The Badboy ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu