29- Güvenmek

130 2 0
                                    

Gif; Oğuz
Şarkı; Can Ozan- Öyle Kolay Aşık Olmam

İkinci senemin ilk dönemi bitmişti. Okulda bugün tatilden önce son günümdü. Bunun bana katmış olduğu bi mutluluk yoktu. Bana genel olarak hiç bir şey artık mutluluk katmıyordu...

"Allahım! Bugün son gün. Varya full yatıcam he, biri bile beni yataktan çıkaramayacak." Dedi Ege, okulun kafesinde oturuyorduk.

"Tatile gidelim hayatım sen yeter ki iste." Dedi Akın ve güldü. Bunların arasında ki ilişkiyi ben harbiden anlayamıyordum.

"Çarpıcam ağzına he." Dedi Ege ters ters bakarak.

"Abi yemin ederim size, ben mi derse girdim, ders mi bana girdi bi fikrim yok." Diyerek elinde ki kitabı masanın üzerine atarak yanımıza geldi Kerem. Oturup arkasına yaslandı ve oflayarak elleriyle yüzünü ovuşturdu.

"Kanka derstir o, acıdı mı?" Deyince Ege;

"Öf pisleşme be!" Diye sitem etti Duru. Asla böyle şeylere gelemezdi. Onun yanında kelebeklerden, parlayan güneşten, dünyanın tüm güzelliklerinden konuşabilirdiniz, fakat herhangi bir kötülük, negatiflik ve pis konuşmalara asla tahammülü yoktu. Hayal dünyası mı demeli?

"Kero seneye aynı dersi aldığında hocaya 'hocam vallahi ilkim sizsiniz' dersin kanka." Diyerek kahkaha atmaya başladı Akın, Ege de elini yumruk yapıp Akın'a "ooo." Diyerek yumruklarını tokuşturdu.

"Lan size de bişey demeye gelmiyo bokunu çıkarmayın amına koyim ya. Küfür ettiriyosunuz kızların yanında!"

"Etme sende uyma şunlara! Kapayın şu konuyu cidden!" Dediğinde sinirlenmişti Duru.

"Çok sessizsin Bukreciğim?" Dedi Ege.

"Sesli olan sizsiniz." Diyerek sırıttım.

"Laf sokmamıydı bu? İltifat bile etsen, sanki laf sokuyormuşsun gibi hissediliyo ya sen nasıl bi kralsın?" Dedi Ege ve yüzünde ki saçma şaşkınlıkla bana baktı.

"Oğuz falan gelecek mi ya? Eylem falan?" Dedim. O sırada Duru bana baktı ve;

"Niye sordun ki?" Dedi.

"Öylesine ya. Ona göre kalkalım oturalım falan yani. Bi kaç işim varda."

Oğuz'u sormak mı? Saçmalama Bukre! Ama onu görmek istiyorum. Hayır! Hayır istemiyorum. Hem neden isteyeyim ki?

Saatime bakıp; "o zaman bana müsade gençler." Diyerek yerimden kalktım.

"Akşam geliyorsun değil mi?" Dedi Kerem.

"Nereye?"

"Aa senin haberin yok mu?" diyerek araya girdi Duru. "Akşam böyle dönem arası partisi gibi bir şey varmış birinin evinde. Ben sana adresi atarım. Hatta istersen bize gel, biz de hazırlanıp çıkarız."

"Yok gerek yok. Gelmeye çalışırım." Diyerek oradan çıkıp Manolya pavyona geçtim.

"Heh geldin mi Bukre." Diyerek yanıma geldi Kürşat. "Bu akşam ortalarda görünme."

"Ne? Neden?" Dedim şaşkınlıkla. Normalde beni bırakmayan adam ortadan kaybolmamı istiyordu.

"Yav sorma. Görünme diyosam görünme!"

"O geliyo dimi? Yine."

"Yav he Bukre. De hayde yürü git. Hayde!"

"Ne haliniz varsa görün!" Dedim. Bu akşam Murat gelecekti. Onu arayıp orada olmayacağımı çünkü o adamın geleceğini söyledim. Kürşat nedense onunla bir araya gelmemi istemiyordu... Garip.

BUKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin